O día da violación

Marina Mayoral
Marina Mayoral PÁXINAS SOLTAS

OPINIÓN

25 mares 2019 . Actualizado ás 07:27 h.

A cadea de distribución Steam anunciou que a finais de marzo poñeríase á venda Rape Day (Día da violación), xogo no que o usuario tería a posibilidade de «controlar as decisións dun asasino en serie durante unha apocalipse zombi» e podería «acosar, matar e violar a mulleres» con gran luxo de detalles.

As protestas dos consumidores levaron á cadea a retirar o anuncio do vídeo e cancelar a súa distribución. Non o fixeron por razóns morais senón porque Valve Corporatio, a empresa de quen depende a distribuidora, considerou que Rape Day «presenta custos e riscos descoñecidos». Ou sexa, por razóns económicas e o temor a verse implicada en futuros conflitos.

Os autores do vídeo acóllense á liberdade de expresión e argumentan que o obxectivo dos xogos é facer ou experimentar cousas que na realidade non se poden ou non se deben facer. Non ten sentido -din- prohibir a violación na ficción sen prohibir o asasinato e a tortura. O asasinato normalizouse na ficción, mentres que a violación aínda non. Tamén aseguraron que crearán unha forma alternativa de comercializar os seus xogos e Rape Day acabará sendo publicado dun modo ou outro. É probable que o consigan porque a liberdade de expresión é hoxe refuxio de moitos disparates.

De momento o que impediu que se difunda tal aberración foi a protesta masiva dos usuarios. Oxalá manteñan esa postura.