Móbiles: democratización tecnolóxica

Héctor Parra RESPONSABLE DE MERCADOTECNIA DE MOBIL R

OPINIÓN

24 ene 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

Sin duda, a dos smartphones é unha das grandes revolucións de éraa tecnolóxica en que vivimos. Os chamados teléfonos intelixentes continúan o seu camiño inexorable para converterse en substitutos de case todo: a cámara que usamos é a do móbil, escribimos correos no teléfono e podemos, entre outras moitas cousas, editar textos, pagar o que compramos, ver a tele ou imprimir un cartón de embarque desde o noso terminal.

Nun mundo globalizado, a irrupción dos smartphones hase traducido nunha auténtica batalla dos fabricantes por converterse no referente calidade-prezo: ‘Douche o mellor ao prezo máis competitivo posible'; ou ben -a outro nivel- por elevar o seu terminal de alta gama á categoría do ‘máis desexado', e arrebatarlle esa posición a Apple, por suposto. Ese obxectivo mantense tempada tras tempada, polo menos por agora.

Para o consumidor, o debate está en decidir cal é o móbil que mellor se adapta ao que necesita. O mercado dos smartphones bríndalle tantas opcións que ás veces non é doado a criba. A clave está, sinxelamente, en informarse ben e elixir. A día de hoxe temos a sorte de dispor de comparativas de todo tipo, análises e infinidade de datos sobre cada modelo de teléfono móbil. Trátase de dedicarlle un pouco de tempo a valorar esa información, sen esquecer a opinión de persoas próximas que poidan achegar algún elemento máis antes de tomar a decisión da compra. O sector hase democratizado, e iso debe ser sempre motivo de satisfacción para os consumidores, aínda que supoña que proliferen gran variedade de modelos similares, pois as marcas case sempre se copian as ideas novas (dobre cámara, pantallas infinitas, pegada dixital…).

En realidade, como comentaba, o problema verdadeiro é do fabricante, que está obrigado a diferenciar o seu terminal, incorporarlle valor engadido, xa sexa con algunha característica exclusiva -que lle copiarán en pouco tempo- ou con promocións, agasallos ou ofertas especiais. E todo iso sempre é bo para o cliente.

Comprar un teléfono intelixente con responsabilidade implica analizar detidamente que necesitamos e comparar as prestacións e o prezo dos terminais ao noso alcance para decidir cal deles convennos máis. Adquirir un móbil non é como comprar un cartón de leite. Un pequeno esforzo informándonos, indubidablemente, pódenos axudar, e moito, a acertar na elección.