O modelo que cambiou a imaxe de Seat hai vinte anos adáptase agora aos tempos engadindo unha versión híbrida enchufable á súa gama de motores. Con 204 cabalos de potencia, ten cen quilómetros de autonomía só eléctrica, ideal para traxectos urbanos.
08 dic 2024 . Actualizado á 05:00 h.O León segue sendo unha berlina compacta de referencia no mercado español. Con carrocería de cinco portas e Sportourer familiar, avantaxa aos seus rivais en comportamento dinámico.
Agora actualiza a súa gama de motores cun novo de gasolina con 115 cabalos. Tamén incorpora por fin os faros Matrix LED e no interior mellora a conectividade coa pantalla, que agora crece en tamaño ata as 12,9 polgadas, e con carga inalámbrica para os teléfonos intelixentes.
Pero a maior novidade do León chega da man da súa nova versión híbrida enchufable (é a primeira vez que ao León lle botan un cable). Trátase dun motor de gasolina 1.5 TSI de 150 cabalos combinado cun motor eléctrico de 85 kW (115 cabalos), que acadan unha potencia conxunta de 204 cabalos. A capacidade da súa ampliada batería é de 19,7 kWh, o que permite que este León enchufable poida circular durante máis de cen quilómetros (133 sinala Seat) en modo totalmente eléctrico. Con este sistema híbrido, o León acelera de 0 a 100 km/h en 7,7 segundos e ten unha velocidade máxima de 220 km/h, aínda que o máis importante é a sensación de aceleración lineal que ten coa axuda do motor eléctrico.
HÍBRIDO ENCHUFABLE A lume de biqueira
Esta versión e-Hybrid convértese na máis potente da gama León, pero ao mesmo tempo tamén achega unha alta bagaxe tecnolóxica de seguridade, con recoñecemento dos sinais de tráfico, sensores de aparcadoiro, asistente de cambio de carril e asistente de viaxe con condución semiautónoma, navegador e a citada pantalla de 12,3 polgadas. Con motivo dos 25 anos de historia do León, a marca lanza unha edición 25 Aniversario, ademais do Special Edition, ambos con acabados Style e FR.
A gama do León 5 portas parte dos 27.880 euros para a versión TSI de 115 cabalos, mentres que o e-Hybrid de 204 cabalos híbrido enchufable parte dos 41.350 euros e mantén tamén as versións diéseis, con 30.250 euros de prezo de partida para o de 115 cabalos en acabado Style. As carrocerías Sport Tourer familiares custan sobre 1.600 euros máis a idéntico equipamento e motor.
Vinte e cinco anos, catro xeracións
En 1999 aparecía o Seat León no mercado español, con deseño de Giorgietto Giugiaro, e enseguida converteuse en líder no segmento compacto en España. A súa seguinte xeración tomou a vez no 2006 para gañar incluso o Mundial de Turismos en circuítos. A terceira xeración chegaría no 2012 e mantívose no mercado oito anos, chegando a ser o León máis vendido da historia. A xeración actual tomou a vez no 2020 reunido xunto aos seus antecesores na cidade da que toma o nome.