Miradas, fotos, selfis e incluso aplausos é o que concita o paso do R5 pola cidade, un modelo que se pode converter no urbano de referencia polo seu acertado deseño e o seu motor eléctrico.
08 dic 2024 . Actualizado á 22:13 h.Este modelo seduce aos maiores, que reviven con el as experiencias do orixinal R5 setenteiro, e aos mozos que quedan seducidos polo seu deseño, moi acorde aos gustos actuais.
Este R5 pretende ter as mesmas vantaxes que o orixinal, económico, agradable de conducir e doado de usar no día a día.
Os seus faros dianteiros rectangulares evocan enseguida o R5, o mesmo que as aletas traseiras. E a súa lonxitude de 3,92 metros de longo, cunhas enormes lamias de 18 polgadas colocadas nos extremos do coche, danlle unha forza que evoca ao mítico R5 GT Turbo.
Ademais, o seu colorido ten moito que ver coa súa visibilidade en cidade, especialmente cos tons amarelo e verde pop!, con chiscadelas á década dos setenta.
Un dos acertos no seu deseño está sobre o capó, onde na súa parte esquerda aparece unha pantalla dixital co logotipo 5 que serve como indicador da carga da batería. Un detalle moi orixinal e atrevido.
E no seu interior, os deseñadores tampouco tiveron reparo en acudir á tradición e fronte ao pasaxeiro hai un elemento acolchado na consola con ribetes de costuras verticais, como levaba o orixinal R5.
Ademais, os deseñadores crearon un interior con elementos personalizables, como o espazo de almacenamento central da consola, que pode levar diferentes ocos e incluso tapa, ou o selector do cambio, que se sitúa tras o volante, con forma de barra pintalabios e que pode elixirse con diferentes stickers. Opcionalmente, o equipo de deseño, onde se nota a man da española Paula Fabregat Andreu, creou obxectos tan extraordinarios como unha cestilla para levar as baguetes de pan. Tamén os seus asentos dianteiros marcan unha diferenza sobre o resto de urbanos eléctricos do mercado. O taboleiro está composto por dúas pantallas, a de instrumentos con ata 10 polgadas, e outra central da mesma medida.
ELÉCTRICO CIDADÁN
Con todo, a esencia do R5, ademais do seu deseño, é o seu motor eléctrico, moi compacto, pero con 150 cabalos de potencia e cunha autonomía de ata 410 quilómetros, que se mostra moi adecuado para uso cidadán e incluso áxil e rápido polas estradas de montaña.