Renault Mégane Sport Tourer E-Tech: híbrido enchufable en formato familiar

FIRMAS

A súa batería permítelle ata 50 quilómetros de autonomía eléctrica. Comparte motor co Captur E-Tech, pero ten mellores prestacións e maior capacidade de carga.

13 dic 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

Hai pouco probamos o Renault Captur híbrido enchufable e hoxe traemos un coche coa mesma mecánica pero unha formulación diferente. O Mégane Sport Tourer E-Tech é un familiar que combina os motores de gasolina e eléctricos e ofrece ata 50 quilómetros de condución sen emisións. Ten máis maleteiro e é un pouco máis rápido que o SUV compacto co que comparte propulsor, pero sobre todo destaca por un confort de marcha moi elevado. 

Deseño e capacidade

O Renault Mégane Sport Tourer E-Tech mide 4,62 metros de longo, corenta máis que o Captur, e tamén é lixeiramente máis ancho, pero onde máis imos notar a diferenza (á parte da a hora de aparcar) é na altura, porque é doce centímetros máis baixo. E iso tradúcese nun comportamento e prestacións diferentes. Esteticamente ten o mesmo frontal que a maioría dos modelos actuais da marca do rombo, cunha liña lateral elegante na que a superficie acristalada diminúe conforme vai achegándose á parte posterior. O portón traseiro, coa luneta moi inclinada e os pilotos prolongándose nunha tira case ata o centro, remata un deseño típico de coche familiar, pero refinado.

No interior temos un cockpit máis elegante que o do Captur, con cadro de instrumentos dixital, head up display e a pantalla táctil multifunción integrada no centro do cadro de mandos. Os asentos son cómodos e o tacto do volante de pel, exquisito. A iluminación ambiental, que varía segundo o modo de condución seleccionado, contribúe a esta atmosfera. O acceso e arranque é sen chave e para entrar hai que agacharse bastante.

A batería de ións de litio vai situada baixo as prazas traseiras, que por este motivo non teñen demasiada altura ata o teito. O maleteiro ten 389 litros de capacidade, 130 menos que as versións con motor de combustión, aínda que podemos ampliar o espazo abatendo os respaldos mediante uns tiradores. Baixo o piso hai un oco para gardar os cables de carga e atopamos tamén a batería do motor de arranque, que como ocorre na maioría dos híbridos non vai situada baixo o capó.

Motor e comportamento

O sistema de propulsión do Mégane Sport Tourer E-Tech é o mesmo que o do Captur, un gasolina de 1,6 litros e 91 cabalos e dous eléctricos, que combinados dan unha potencia conxunta de 160 cabalos. O peso en ambos os modelos é moi similar, pero ao ser máis baixo o Mégane consegue mellores cifras de aceleración e velocidade máxima: para o crono en 9,8 segundos (dúas décimas máis rápido) e acada os 183 quilómetros por hora, dez máis que o Captur. A caixa de cambios sen embrague actúa case sen que nos deamos conta e apoiada pola impulsión eléctrica permite unhas recuperacións fulgurantes.

O confort de marcha é alto, porque a suspensión filtra ben as irregularidades e a insonorización é boa. Hai un modo de condución totalmente eléctrico, co que podemos percorrer ata 50 quilómetros e que se pode forzar cun botón específico situado baixo os mandos do climatizador; outro Sport e un terceiro denominado My Sense que deixa variar a forza da dirección e outros aspectos. Neste último unha función permite que o motor de gasolina vaia cargando a batería ata acadar entre o 40 e o 50 % da súa capacidade e que se manteña aí, de forma que o condutor sempre teña unha reserva de 20 ou 25 quilómetros de autonomía eléctrica.

Co cable de carga doméstico que vén de serie tárdase unhas tres horas e media en pór a batería ao cento por cento, que se reducen á metade se empregamos unha toma de 6,7 kw, a máxima que admite. Como calquera híbrido, tamén recupera enerxía nas freadas e pola retención do motor, que se pode regular en dous niveis. O consumo combinado benefíciase tamén da boa aerodinámica e cando circulamos en modo híbrido podemos obter cifras por baixo dos 5 litros de gasolina aos 100 quilómetros.

Equipamento

A nosa unidade de proba, cedida por Renault Caeiro, era a versión intermedia Zen, que inclúe faros full led, cambio automático de luces curtas/longas, alarma de cambio involuntario de carril, control de presión de pneumáticos, recoñecemento de sinais, sensores de aparcadoiro dianteiros e traseiros, sistema multimedia compatible con Android Auto e Apple Car Play, barras no teito e asento do copiloto plegable.

Como extras levaba lamias de 17 polgadas (500 euros); o pack multimedia (650 euros), que inclúe pantalla táctil de 10,3 polgadas, cámara de visión traseira e head up display, e o pack Easy Aparcadoiro (600 euros), que suma aparcadoiro asistido, detector de tráfico traseiro e detector de ángulo morto. O cable opcional para Wallbox e puntos de recarga públicos custa 500 euros.

Prezo e conclusión

O Renault Mégane Sport Tourer E-Tech está dispoñible desde 31.000 euros sen incluír as axudas do Plan Moves, así que a cifra final pode quedar por baixo dos 30.000 euros. É un coche familiar, cunha xenerosa capacidade de carga e que roda moi fino e silencioso; co podemos facer a maioría dos desprazamentos diarios sen contaminar o medio ambiente, pero se queremos facer unha viaxe longo non temos que depender dos puntos de carga, grazas ao seu motor e depósito de gasolina.