Ana Sánchez, nova directora xeral de Ganvam

Redacción

FIRMAS

A entidade agrupa a preto de 7.000 asociados entre concesionarios oficiais, compravendas independentes e outros

17 sep 2018 . Actualizado ás 13:13 h.

Ana Sánchez acaba de sumarse ao equipo de Ganvam para pilotar a estratexia de transformación que a patronal da distribución está a levar a cabo, co obxectivo de liderar a transición cara ao modelo de negocio que se derive da dixitalización, o Big Data e as novas formas de mobilidade.

Sánchez, nacida en Madrid, destaca polo seu profundo coñecemento do sector automoción. Non en balde acumula unha traxectoria de máis de dúas décadas neste mercado. Ata a súa incorporación en Ganvam, desempeñaba o cargo de directora de Operacións da patronal de fabricantes, Anfac, un posto que compatibilizaba co de conselleira delegada da consultora estratéxica do automóbil, Instituto de Estudos de Automoción (Ideauto). De feito, iniciou a súa carreira profesional no mundo da consultoría, ocupando diversos postos de responsabilidade na multinacional Urban Science, para en 2006 dar o salto a Ideauto.

Con esta fichaxe, a patronal da distribución -que recentemente ampliaba a súa estrutura executiva co impulso das áreas estratéxicas de Axenda Dixital e Comunicación- reforza a súa cúpula directiva, de acordo ao novo proxecto do seu presidente, Lorenzo Vidal da Pena, que presentará proximamente oficialmente ante o sector e a prensa.

Con este equipo directivo, Ganvam terá agora un perfil de coñecemento máis directo das necesidades de concesionarios, compravendas, talleres e resto de socios para garantir un funcionamento e un desenvolvemento de solucións máis acorde aos seus intereses reais, facilitando a súa adaptación a este novo contexto dixital e detectando novas oportunidades de negocio.

A Asociación Nacional de Vendedores de Vehículos a Motor, Reparación e Recambios (GANVAM) é unha organización sen ánimo de lucro e independente politicamente fundada en 1957 que agrupa a preto de 7.000 asociados entre concesionarios oficiais; compravendas independentes; servizos oficiais; axencias concertadas, e talleres independentes, entre outros sectores da distribución: vehículos novos; usados; turismos; industriais; motocicletas e tractores agrícolas.

En conxunto, estas empresas comercializan e dan servizo a máis do 80% do parque nacional. O principal obxectivo de Ganvam é representar os intereses dos distribuidores e reparadores ante o Goberno, as distintas administracións públicas e a sociedade en xeral, potenciando o papel socioeconómico que desempeña o seu sector, coa creación de 250.000 empregos e unha facturación de máis 95.000 millóns, un 9% do PIB.