O mozo piloto galego debuta mañá nas VdeV Series co obxectivo de aproveitar o maior seguimento que ten agora a resistencia
23 mares 2018 . Actualizado ás 18:13 h.Fernando Alonso abriu os ollos a moitos mozos pilotos. Hai vida máis aló das fórmulas. E un deles é o galego Javier Cobián, que esta fin de semana debutará nun campionato europeo de resistencia como as VdeV Series. Participará na categoría LMP3, co equipo hispano-polaco Team Virage, con dous compañeiros cos que realizará substitucións de 1 hora e 20 minutos: o francés Julien Falchero, piloto proveniente da GP3, e o canadense Jakeson Caouette. Os tres xa están en Cataluña, onde hoxe participarán nos primeiros adestramentos libres e mañá a clasificación e a carreira do primeiro gran premio da tempada (o horario é de 13.50 a 17,50 horas). «Estou contento, nervioso... Pero son nervios bos. É algo novo ao que adoitaba facer, pero a min gústanme os retos e sempre estou disposto a dar o mellor de min. Estou máis que preparado e seguramente irá ben», explica Cobián.
O mozo piloto coruñés foi subcampión do mundo de karting (CIK-FIA Academy Trophy) e tamén segundo no salto á fórmula 4 francesas. Apadriñado por Estrella Galicia, Gadisa e Ofimor, atopou agora nun campionato de resistencia unha vía para demostrar o seu potencial. «O máis difícil foi adaptarme á visión e conducir ao lado dereito. Nun fórmula vas centrado e nun GT vas na esquerda. Así que o máis complexo é adaptarche a ese cambio. Ao virar á dereita, ese lado é practicamente cego para o piloto porque dá xusto a fechadura da parte dianteira do chasis. A parte esquerda vela moi ben, pero hai certas curvas á dereita nas que non ves o seu vértice e tes que anticiparche unha chea», explica.
Seguramente ata mañá non se poderá ver ata onde pode desenvolver o seu potencial o equipo de Cobián, por iso é polo que sexa un pouco complicado falar de obxectivos. «O importante é coller experiencia, pero o reto é gañar. Non queda outra. Quero gozar, facelo o mellor posible e non cometer erros. Porque isto non son carreiras esprint, como as dos fórmulas, aquí hai que ir cun bo ritmo, pero coidando o coche, as rodas e a gasolina, e abrigo evitar accidentes», destaca. «Agora estamos a practicar os pit stops e as substitucións, que poden ser un factor determinante nesta carreira», engade.
Cobián xa notou nada máis chegar ao circuíto de Barcelona a gran expectación que esperta esta competición, que mesmo será televisada por unha web especializada. «Seremos 40 coches en pista. Aquí o importante é deixarche ver. Porque aquí se poden fixar en ti, máis que noutras categorías. Pode aparece un gentleman driver, xente con diñeiro que corre porque lle gusta isto e pódeche fichar e ata pagarche a tempada. E non só iso. Grazas a Alonso a resistencia seguir moito máis, aparecen patrocinadores, as marcas refórzanse... Todo é máis favorable para poder progresar», relata. «E o bo que ten isto é que estando en resistencia sempre podes volver aos fórmulas. Brendon Hartley estaba a correr resistencia e fichouno Toro Rosso con 26 anos. Así que nunca se sabe onde pode levarche o futuro», finaliza.