BMW anticipa en Xenebra as formas da serie 8

Javier Armesto Andrés
Javier Armesto REDACCIÓN

FIRMAS

Presenta un «concept car» cuxas liñas marcan como será o futuro buque insiginia da marca bávara, que se lanzará no 2019

08 mares 2018 . Actualizado ás 12:39 h.

Entre 1989 e 1999 BMW produciu un automóbil que se adiantou varios anos ao seu tempo. O 850, ademais de inaugurar unha nova serie na marca bávara, supuxo un golpe sobre a mesa respecto do que a tecnoloxía alemá era capaz de acadar. Era a época de superdeportivos como o Ferrari F40 e o Porsche 959, e en BMW contratacaron cun GT de catro portas que mostraba uns estándares de calidade nunca vistos. Aquel 850 montaba un motor de 12 cilindros en V e 300 cabalos, aínda que aumentaría de potencia en posteriores versións (850 Ci de 5.4 litros e 326 cabalos, e CSi de 5.6 litros e 380 cabalos).

BMW tamén fabricou un prototipo denominado M8 (o CSi staba desenvolvido por Motorsport, pero declinaron pór a M na súa carrocería), cun motor de 6.0 litros e 550 cabalos. Só se construíu unha unidade, pero a compaña alemá descartou a súa produción en serie ao non ver suficiente mercado para un modelo que algúns chamaban «Ferrari killer». Críase que fora destruída, pero no 2010 saíu á luz nun evento celebrado no BMW Museum de Múnic.

Un cuarto de século despois, e cos 850 convertidos en clásicos e subindo a súa cotización como a espuma, BMW decidiu que xa é hora de resucitar a serie 8. No Salón do Automóbil de Xenebra presentou o M8 Gran Coupé Concept, que anticipa o BMW Serie 8 Gran Coupé e o BMW M8 Gran Coupé, que serán lanzados durante o 2019.

«O BMW Serie 8 converterase no novo buque insignia da gama BMW e, como tal, combinará elegancia e deportividade incomparables», afirmou Adrian van Hooydonk, vicepresidente sénior de Deseño de BMW Group.

O BMW M8 Gran Coupé Concept quere ser moito máis que un exclusivo deportivo de catro portas, «deseñouse para non deixar indiferente e polarizar: debería emocionar», explicou Domagoj Dukec, vicepresidente de Deseño de BMW M. O coche mostra a nova linguaxe de deseño de BMW, con expresivas superficies que acentúan o dinamismo de xeito máis enérxico que antes a través da carrocería.

O rostro do novo BMW Serie 8 queda claro no novo deseño do frontal do prototipo. Os contornos da grella do radiador amplíanse a medida que descenden cara á estrada e subliñan así o baixo centro de gravidade do vehículo. Como ocorría nos primeiros cupés de BMW, os elementos da grella están unidos por un marco ininterrompido que crea un conxunto único de gran tamaño. Os faros están situados nunha posición lixeiramente máis alta que a grella, o que confire a esta a impresión de posición máis baixa e subliña a proximidade do vehículo ao asfalto. Pola contra, o marco dourado engade un aire de exclusividade ao frontal

Nos faros, a familiar tecnoloxía de iluminación do coche carreiras de resistencia BMW M8 GTE ofrece unha dinámica interpretación hexagonal do frontal de catro ollos característico de BMW, elementos do deporte do motor máis moderno e exclusivos detalles interiores. Pola súa banda, as poderosas tomas de aire de plástico reforzado con fibra de carbono (CFRP) dirixen ao aire alí onde é necesario.

As proporcións do BMW M8 Gran Coupé Concept irradian un carácter dinámico. Unha gran distancia entre eixos, unha capó alongado, a liña de teito fluída e a zaga curta xeran unha silueta de cupé deportiva e elegante. As superficies emocionais acadan o punto culminante nas liñas de cintura do vehículo ao redor dos alicerces traseiros. Aquí o teito flúe cara á zaga con aletas esculpidas con elegancia. Máis abaixo, os voluminosos pasos de roda crean unha expresión visual da potencia transferida a través do eixo traseiro. As suaves transicións entre as superficies transmiten certa sensualidade, mentres o marcado estrechamiento das liñas de cintura do vehículo, xunto cunha gran anchura de vía, achega máis definición e deportividade.

En definitiva, un vehículo BMW M en toda regra, cun teito de plástico reforzado con fibra de carbono, que baixa o centro de gravidade tanto visual como fisicamente, e retrovisores exteriores optimizados desde o punto de vista aerodinámico.

A pintura Salève Vert ofrece un efecto que oscila entre o verde e o azul grisáceo segundo a luz, crea unha composición de superficies de gran eficacia e harmoniza co deseño do portelo en dourado, as branquias M, os freos en dourado, as lamias e os tubos de escape dobres M para dar ao vehículo un novo aspecto que atrae todas as miradas.

Zaga impoñente

A zaga do BMW M8 Gran Coupé Concept irradia dinamismo e o impacto visual propio de M, e a ampla anchura de vía e os voluminosos pasos de roda sinalan ás extraordinarias prestacións do vehículo. As liñas horizontais dividen a zaga con estilo, permiten á área situada debaixo do alerón traseiro capturar máis luz e engaden aínda máis axilidade visual.  Nos bordos exteriores, as luces traseiras esculpidas e estilizadas con vidro negro subliñan a amplitude do vehículo na estrada. Máis abaixo, o paragolpes retoma o dinamismo do faldón dianteiro. O prominente difusor e dous tubos de escape dobres M envían unha mensaxe clara de máximo rendemento.