Hyundai Nexo, case 600 quilómetros grazas ao hidróxeno

Redacción LA VOZ

FIRMAS

O novo SUV da marca coreana funciona con pila de combustible

14 ene 2018 . Actualizado ás 12:13 h.

Hyundai Motor desvelou o o Consumer Electronic Show de Las Vegas un novo SUV que funciona con pila de combustible, o Nexo. Será a segunda xeración da marca coreana con este sistema de propulsión que utiliza hidróxeno, tras o lanzamento do Hyundai Tucson FCEV. O Nexo acadará os 596 quilómetros de autonomía, 168 máis que o seu predecesor, cun incremento da aceleración e a potencia para mellorar o rendemento xeral.

Deseñado para circular en condicións de temperaturas extremas, as probas demostraron que o vehículo é capaz de arrincar despois de estar a -29 graos centígrados. Hyundai garante o arranque en 30 segundos, «un logro líder na industria», e explica que o sistema de pila de combustible quéntase de forma máis rápida. O Nexo tamén ten un excelente rendemento de refrixeración con temperaturas por amais de 49 graos.

As melloras no sistema de subministración de aire, o rendemento a grandes alturas e os tempos de reposición, xunto coa eficiencia xeral e o aforro de combustible, caracterizan a este modelo, que ten tamén unha densidade de enerxía e unha durabilidad superiores ás dos vehículos movidos por gasolina. «A enerxía de hidróxeno é a clave para construír unha sociedade máis sostible. Hyundai Motor Company foi pioneiro na tecnoloxía do hidróxeno coa introdución de pila de combustible do Hyundai Tucson», afirmou Woong-chul Yang, vicepresidente e xefe de I+D, quen cualificou o Nexo como «o vehículo máis vangardista do mercado».

Durante o evento mostráronse os sistemas avanzados de asistencia ao condutor (ADAS) que incorpora o vehículo, ampliando o seu potencial de condución autónoma. Entre eles está o monitor de ángulo morto, que mostra aos condutores a vista traseira e lateral mentres cambian de carril en calquera dirección. A tecnoloxía permitirá que o condutor se concentre na estrada sen volver a cabeza. Este sistema utiliza cámaras de gran angular para poder ter unha visión completa que non poden proporcionar os espellos retrovisores convencionais. Hyundai é o primeiro fabricante de automóbiles que inclúe imaxes de vídeo que se poderán visualizar a través dunha pantalla situada no cadro de instrumentos.

Outra das primicias que presenta este vehículo é o Lane Following Assist (LFA), que corrixe a dirección para manter o vehículo no centro do carril. Grazas a este sistema pode manterse na súa trazada a velocidades entre 0 e 145 quilómetros por hora. Cando se combinan con o Highway Driving Assist (HDA), que utiliza sensores e datos cartográficos, garántese un funcionamento seguro e un axuste  automático dependendo do relevo do traxecto, de tal xeito que os condutores poderán percorrer distancias máis longas con maior facilidade e seguridade.

O Nexo tamén inclúe Aparcadoiro Autónomo Remoto (RSPA), que permite que o vehículo estacione ou recupere de forma autónoma desde un estacionamento con ou sen condutor. O RSPA mesmo pode introducir o vehículo nun lugar de estacionamento en batería mentres o condutor leste fose do vehículo co mando na man.

O novo modelo de Hyundai forma parte dun ambicioso plan da marca coreana para introducir ata 18 vehículos ecolóxicos de cara ao ano 2025.