BMW volverá ás 24 Horas de Lle Mans

Redacción LA VOZ

FIRMAS

A marca bávara presentou en Frankfurt o novo M8 GTE

20 sep 2017 . Actualizado ás 14:49 h.

BMW presentou no salón de Frankfurt o seu novo modelo superior para as carreiras GT: o BMW M8 GTE. O coche competirá no circuíto a próxima tempada, incluído o Campionato Mundial de Resistencia FIA, e BMW Motorsport quere tamén volver con el ás icónicas 24 Horas de Lle Mans (Francia).

O BMW M8 GTE sairá da planta de Dingolfing (Alemaña), o mesmo lugar onde se fabricará o modelo de produción do novo Serie 8. O seu motor V8 con tecnoloxía TwinPower Turbo, limitado pola normativa vixente a unha cilindrada de 4,0 litros, conta cunha potencia básica nominal de máis de 500 CV. O bloque de cilindros e a culata están tomados do motor de produción e fabrícanse en a fundición de aliaxe lixeira da planta de Landshut. O traballo de desenvolvemento céntrase en conseguir a maior eficiencia posible e a máxima durabilidad. A transmisión do BMW M8 GTE funciona cunha caixa de cambios secuencial de seis velocidades de carreiras.

Os enxeñeiros dos vehículos de competición e de produción colaboraron estreitamente dentro do marco do proxecto. Conseguiuse unha redución significativa do peso grazas ao amplo uso de compoñentes de CFRP (plástico reforzado con fibra de carbono). Cunha lonxitude de 4,98 metros e unha anchura de 2,04, o coche pesa só 1.220 quilogramos.

A última vez que un coche de carreiras BMW estivo na grella de saída de Lle Mans foi no 2011, co M3 GT2. O mellor momento da división de carreiras da marca bávara no trazado galo tivo lugar en 1999, cando Yannick Dalmas (Francia), Joachim Winkelhock (Alemaña) e Pierluigi Martini (Italia) conquistaron a vitoria global cun BMW V12 LMR. O McLaren F1 GTR, propulsado por un motor BMW, xa triunfara previamente no Circuíto da Sarthe en 1995. No entanto, a primeira vez que un vehículo BMW participou nas 24 Horas de Lle Mans remóntase a 1939, cando un 328 proclamouse campión na súa categoría tras 236 voltas de carreira.