Así se «tortura» ao novo Porsche Cayenne

Javier Armesto Andrés
Javier Armesto REDACCIÓN / LA VOZ

FIRMAS

MANUEL HOLLENBACH

A terceira xeración deste SUV «premium» nace despois de 4,4 millóns de quilómetros de probas en condicións que van desde 45 graos baixo cero a máis de 50 graos centígrados

05 sep 2017 . Actualizado ás 14:03 h.

A terceira xeración de o Porsche Cayenne, un SUV premium do que se venderon máis de 760.000 unidades desde o 2002, presentouse o pasado 29 de agosto cun novo redeseño que afecta ao chasis e o sistema de propulsión, así como o concepto de pantallas e controis. Para incrementar o compromiso entre deportividade e confort que caracteriza a este modelo, a marca alemá someteuno a condicións extremas en varias probas realizadas en distintos puntos do planeta.

Este proceso incluíu duros test de resistencia en bancos de impulsos, unha instalación de probas hidráulica que aplica vibracións artificiais tanto ao chasis como á carrocería. Tamén se fixeron probas de estabilidade en campo e estrada, realizadas no Centro de Desenvolvemento de Porsche en Stuttgart. Nestas probas, a vida do vehículo simúlase en condicións de especial dureza, unha utilización que é pouco probable que se lle dea ao coche cando pase a mans do comprador. En poucos meses e con probadores que se van turnando, os coches cobren máis de 240.000 quilómetros en situacións cotiás de tráfico urbano, en estradas comarcais e en autoestradas.

Para estes exames usáronse os circuítos de Hockenheim e Nürburgring-Nordschleife, en Alemaña, así como os 12,6 quilómetros da pista de alta velocidade de Nardò, en Italia. Pero os materiais, sensores e electrónica do vehículo tiveron que demostrar a súa calidade e durabilidad en diferentes condicións climáticas, como a máis de 50 graos nas dunas de area de Dubai e nas polvorientas pendentes do Val da Morte (EE.UU.); ou a menos de 45 graos baixo cero no xeo e a neve de Alaska. O Cayenne tamén debeu resistir os arranques e paradas de tráfico nas condicións de calor e humidade das cidades chinesas e as probas nos circuítos de Suecia, Finlandia e España. Así mesmo transportáronse unidades a Sudáfrica, Xapón e Nova Zelandia para completar outros esixentes test en campo e estrada. En total, os vehículos de preserie completaron un total de 4,4 millóns de quilómetros.