Rafael Pérez, director xeral de Selmark, é o fundador e dono dunha empresa marcada por dous conceptos: innovación e deseño.
-En que momento atópase agora mesmo Selmark?
-Sempre fomos unha marca tradicional, honesta e responsable e temos que ser capaces de trasladar eses valores ao mercado actual e ao momento en que vivimos. É un reto porque debemos ser fieis ao noso valor diferencial que é a calidade nos nosos produtos e o desenvolvemento de pezas para as mulleres reais. Pero temos moitas ferramentas e coñecemento aprendido nestes 45 anos de experiencia e o máis importante: a vontade de seguir aprendendo e un equipo preparado para afrontar o futuro.
-Que importancia ten a investigación e a tecnoloxía na estratexia da empresa?
-Nos últimos anos foi clave para manternos como marca referente no sector. Fomos capaces de rodearnos de bos partners para levar a cabo os nosos proxectos de I+D+i que foron vitais para o noso crecemento. A investigación e a tecnoloxía será o que nos permitirá seguir desenvolvendo a nosa actividade estable moitos anos.
-Como será Selmark dentro de 10 anos?
-Tendo en conta os cambios experimentados nos últimos anos, sería difícil adiviñar o futuro da nosa marca. Polo momento, entendemos que temos que ser intelixentes, proactivos e reactivos aos cambios e os retos que están por vir.