«Software» galego para controlar a saúde de 8.500 deportistas

M. Blanco REDACCIÓN / LA VOZ

MERCADOS

cedida

Fénix, unha solución da viguesa Sivsa, acaba de dar cobertura sanitaria aos Xogos Panamericanos, celebrados en Lima entre xullo e agosto

08 sep 2019 . Actualizado ás 05:09 h.

Coñecer o historial dun paciente pode marcar a diferenza nunha situación de urxencia. Definir se o desenlace dun episodio crítico resulta cara ou cruz. É por iso que a tecnolóxica viguesa Sivsa desenvolveu fai un tempo Fenix, un software de historia clínica en nube que se consolidou no mercado grazas ao seu rendemento, versatilidade e usabilidad. Deseñado en orixe para a xestión sanitaria e administrativa de clínicas ou consultas médicas de tamaño medio, a solución acaba de dar un salto cualitativo ao dar soporte aos Xogos Panamericanos, celebrados entre finais de xullo e agosto en Lima e de crucial importancia para miles de deportistas por canto serviron como clasificación para as Olimpíadas do ano que vén en Tokio .

 A aplicación de Sivsa foi elixida por IBT Group para albergar a cobertura sanitaria deste evento, considerado o máis importante do continente americano. Para iso, a compaña galega tivo que adaptar o software e xestionar a historia clínica de 100.000 posibles pacientes durante os Xogos, entre deportistas (máis de 8.500), 19.000 voluntarios e miles de espectadores.

 Uns 800 profesionais da rama sanitaria traballaron con Fenix durante o transcurso das probas, tramitando todo tipo de urxencias e as necesidades médicas dos implicados nas sedes oficiais e múltiples clínicas e centros de atención: rexistro de citas e probas diagnósticas, información de receitas, resultados de laboratorio, informes...

A solución tecnolóxica ingeniada na comunidade permite acceder en tempo real aos datos clínicos dos pacientes en calquera momento do día e desde calquera dispositivo sempre que estea conectado á rede, dado que están aloxados en Azure, a plataforma en nube de Microsoft . Todo iso contribúe á usabilidad e operatividade do software de Sivsa, tendo en conta de que os profesionais teñen nunha única plataforma toda a información vinculada ao paciente, accesible ademais desde e para distintos equipos, un extremo leste que axuda a optimizar os tempos de resposta no caso de que sexa necesario.

 Para facerse co contrato, a empresa galega avanzou aínda máis nas prestacións de Fenix, ao introducir melloras adaptadas ás singularidades dos Xogos Panamericanos e Parapanamericanos celebrados na capital de Perú. En concreto, en ámbitos como a asignación dinámica de axendas médicas, a emisión de informes de atención ou a integración cos centros de probas diagnósticas.

O director xeral da compaña galega, Adrián Alonso, pon en valor proxectos como o implementado en Lima. «Para Sivsa, Perú é un mercado estratéxico e o éxito logrado co soporte ofrecido nos Xogos reforzou a nosa presenza no país, nun sector como o sanitario no que estamos fortemente situados coas nosas solucións desde fai máis de seis anos. Ademais, esta experiencia hanos dado unha importante visibilidade a nivel internacional», explicou.

Sivsa converteuse nunha das grandes tecnolóxicas galegas tras máis de 30 anos de actividade. Cunhas vendas anuais superiores aos 17 millóns de euros e un persoal de máis de 200 persoas, a firma localizada en Vigo conta con oficinas en Madrid, Oviedo, Marrocos, Perú e Brasil, ademais de presenza en Chile e Portugal. As súas solucións están xa operativas nunha trintena de hospitais de seis países e a súa colaboración co Grupo PSA estreitouse ata figurar como un provedor estratéxico.