Tim Sweeney: Rico e ecoloxista con Fornite

MERCADOS

11 ago 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

Está a piques de cumprir os 50 e forma parte desa xeración de creadores que iniciaron no garaxe da casa familiar o xerme da súa fortuna. Tim Sweeney resulta relativamente coñecido no mundo dos videoxogos, pero pasa desapercibido para a maioría da opinión pública a menos que sexa un afeccionado aos videoxogos ou da actual xeración de adolescentes e millenials que dedican ás plataformas dixitais (consolas, comprimidos, móbiles e computador) o seu maior tempo de lecer.

Xa era rico e millonario desde as dúas últimas décadas coa súa empresa Epic Games, creadora de decenas de videoxogos. Pero o seu patrimonio non parou de crecer nos últimos dous anos desde a chegada de Fornite , en xullo do 2017. Sin duda, marcou un antes e un despois. Porque máis que un xogo, trátase dun fenómeno mundial que aglutina a máis de 200 millóns de seguidores por todo o planeta. Gratuíto e dispoñible en todas as plataformas, fíxose líder indiscutible do sector. Este escenario de entretemento creado por Sweeney consiste en combinar a construción de edificios en forma de batalla campal, onde 100 xogadores on-line compiten ata que só quede un. Pois ben, hai uns días mostrou a súa fortaleza co primeiro mundial de videoxogos organizado pola compaña deste enxeñeiro mecánico de formación nacido en Maryland (EE. UU. ). Nin máis nin menos que 2,3 millóns de seguidores plantáronse ante as súas pantallas para compartir en vivo e a través da rede a marcha da batalla da que resultou gañador un adolescente de 16 anos de EE. UU., que obtivo 3 millóns de dólares como premio. O segundo, un arxentino de 13 anos, ingresou preto dun millón e entre os 200 mellor clasificados repartíronse un total de 30 millóns. Todo un debate o que se abre ao redor das repercusións sociais e de submisión ás que se somete con estas prácticas a un público tan vulnerable como o adolescente. Pero ese é outro tema.

Porque para Tim Sweeney a convocatoria supuxo todo un orgullo. Así o expresou a través da súa conta de Twitter, unha mostra máis do seu carácter retraído e reservado do que apenas se coñecen detalles da súa vida privada. Non adoita conceder entrevistas e parte da súa adiñeirada conta bancaria -atópase entre as 200 maiores fortunas do mundo- gástaa en coches de luxo (garda no seu garaxe modelos de Soportal, Lamborghini, e Ferrari) e a preservar os bosques. De feito, suma miles de hectáreas á súa propiedade para protexelas do impacto humano e evitar con iso especulacións inmobiliarias.

Quen lle coñecen aseguran que, como bo vexetariano, eliminou a carne do seu menú e aínda que non se caracteriza por ser un contador de chistes nato, a ironía forma parte do seu xeito de expresarse. Talvez produto de tantas horas de soidade programando, desde que tiña 10 anos. Unha faceta que forma parte da esencia deste creador, autor de xogos tan emblemáticos como ZZT ou Jill na xungla.