A moda infantil de Paz Rodríguez pega o estirón

A téxtil viguesa crece con máis de 1.500 puntos de venda. A súa presenza internacional xera xa o 80 % do negocio, con Arabia Saudita como mercado estrela


Con cada vez menos nenos, unha distribución en pleno proceso de transformación e o aumento da competencia, coa entrada de novos operadores non especializados, o negocio da moda infantil atópase nun complicado punto de inflexión.

Aínda así, o segmento de roupa para os máis pequenos é, de momento, un dos de mellor comportamento no mercado de todo o sector téxtil en España. E sabe que ten na canle on-line, un aliado para as súas mellores expectativas ata o punto de que nove de cada dez consumidores afirma ter comprado pezas de roupa para nenos na canle e-commerce.

Galicia é terra de tradición téxtil e referente en moda destinada a vestir aos máis pequenos. De Pili Carrera a Nanos, pasando por Foque, o sector galego de moda infantil ten marca de calidade propia, e nesa selecta elite de pemes de sitúase tamén a firma viguesa Creacións Paz Rodríguez.

A compañía de moda para nenos, fundada en Vigo fai case medio século (constituíuse no ano 1979), pegou un forte estirón nos últimos cinco anos, nos que se consolidou o seu salto ao retail internacional, coa apertura das súas primeiras tendas franquiciadas en Arabia Saudita.

Hora de crecer

Este salto da fábrica (situada na cidade do téxtil, Texvigo) ao comercio a pé de rúa é a última fase do proceso de transformación que Paz Rodríguez comezou xa hai case unha década. Tras o falecemento da fundadora, o seu fillo, Manuel, centrou os seus esforzos en profesionalizar a empresa, e saír das fronteiras españolas para comezar a internacionalización.

Foi entón cando a asina Paz Rodríguez fichou a Álvaro Rodrígues-Toubes, xerente da empresa e, desde novembro do ano pasado presidente de Asepri, a asociación de empresas de artigos para a infancia.

Baixo a súa xestión, Paz Rodríguez comezou a facerse maior e a testar os mercados internacionais co seu desembarco en Portugal, Italia e Reino Unido con tendas e corners en áreas comerciais.

Con moito esforzo, a téxtil viguesa conseguiu estar presente en cincuenta países e operar en establecementos como Harrod's, en Londres, Saks Fifth Avenue e Barney's, en Nova York, ou O Palacio de Hierro , en México, onde ten sete corners.

Toda esta expansión, que segue en marcha, permitiu que a empresa xere nestes momentos o 80 % das súas vendas no mercado estranxeiro.

Paz Rodríguez é, xunto a Pili Carrera e Florentino, das poucas compañías en Galicia que mantén as súas cifras. «Garantímonos a produción, ser máis flexibles, desenvolver cousas novas, realizar probas e ter o resultado nunhas horas», explica o xerente, quen fai fincapé na rapidez para entrar no sistema fast fashion.

Ese sistema produtivo propio e cento por cento local segue intacto. A compañía deu os seus primeiros pasos nun pequeno taller que Paz Rodríguez tiña en Vigo, desde onde confeccionaba pequenas series para as tendas multimarca da cidade; hoxe, a empresa continúa producindo integramente nos seus talleres na localidade pontevedresa, de onde saen cada ano 250.000 pezas.

«Retai» e «e-commerce»

Sen pausa nin tempo que perder, a firma de moda explota tamén a canle multimarca, á vez que empeza a rendibilizar a súa plataforma de e-commerce. «A nosa idea é combinar o retail co multimarca», explica a empresa que actualmente está en máis de 1.300 puntos de venda, medio milleiro deles en España.

A moda non está no seu mellor momento, pero en recentes declaracións, co gallo do seu acceso á presidencia de Asepri, o xerente de Paz Rodríguez aseguraba que a incerteza non representa ningún freo para continuar coa exportación, que desde hai tempo é unha das liñas estratéxicas da agrupación.

Segundo Rodríguez-Toubes, o sector está a se adaptar á dixitalización e un dos retos aos que se enfronta é no de diversificar canles, xa que aínda mantén unha elevada dependencia do multimarca.

Coñece toda a nosa oferta de newsletters

Creamos para ti unha selección de contidos para que os recibas comodamente no teu correo electrónico. Descobre o noso novo servizo.

Votación
3 votos
Comentarios

A moda infantil de Paz Rodríguez pega o estirón