Como cambiou as vodas Internet

MERCADOS

Bodaspack

Un 91 % dos noivos buscan ideas na rede para celebrar a súa ligazón matrimonial e un 68 %, a provedores de produtos e servizos. O nupcial é un sector en auxe que depende cada vez máis da tecnoloxía. BodasPack facilita a procura de profesionais e aforra tempo

14 abr 2019 . Actualizado ás 15:52 h.

Nin as vodas nin as parellas son como as de antes. O perfil dos noivos cambiou: a dixitalización do proceso elevou o seu listón, están máis informados e, polo tanto, son máis comparadores e máis esixentes. Queren máis e mellor, unha ligazón orixinal e personalizado, parecido ao dos demais pero diferente, alcanzable e sobre todo cómodo de xestionar. Non poden asumir máis dores de cabeza e non teñen tempo. A maioría, tampouco o diñeiro que lles gustaría para investilo na súa organización.

Desta praza, que demandaba a berros especialización, dedicación e dilixencia, apoderouse rapidamente un sector tradicional que se viu obrigado a cambiar non tanto o seu labor senón o xeito de levala a cabo. A organización de eventos nupciais non é unha práctica nova, pero si cada vez máis demandada, un mercado en auxe, en proceso de profesionalización, que non só require un investimento grande en recursos humanos, senón tamén en tecnoloxía. A planificación deste tipo de celebracións non se entende hoxe sen Internet: segundo un estudo de Esade, o 91 % dos contraentes recorre en maior ou en medida á rede para organizar a súa voda.

BodasPack naceu fai catro anos nun viveiro de empresas de Vigo, pero a súa idea levaba xa dous anos incubándose na cabeza do seu fundador, Marcos Echevarría. Hoxe, xestionada por Rosa María Echevarría, ofrece a futuros cónxuxes unha completa ferramenta web para facilitar a organización as súas vodas. Asentado en Pontedeume, o seu equipo encárgase de pór a disposición dos noivos desde accesorios, invitacións, vestidos e traxes, e servizos de fotografía ou vídeo, ata coctelería, animación, música, iluminación, maquillaxe, barbería e servizos completos de planificación (wedding planner). Arrincou co obxectivo principal de achegar información para organizar as ligazóns, de dar a coñecer ás parellas produtos e servizos dos profesionais especializados, explican. Pero o seu labor circula en dobre sentido: ao mesmo tempo, facilita a provedores un escaparate onde mostrar o que fan, «un microsite que eles xestionan directamente, creando o contido que queren ensinar aos clientes dunha forma dinámica».

Todos saen gañando: o futuro matrimonio, porque a través deste portal poden seleccionan, segundo gustos, preferencias e orzamento, o que realmente lles interesa de cada profesional; e estes, porque BodasPack supón para eles unha canle útil a través do que coñecer o perfil e os gustos de cada parella para poder asesoralos do mellor xeito posible. Os seus responsables levan máis de 20 anos traballando en turismo, no sector hostaleiro, en restauración, en organización de eventos e en axencias de viaxes. «Tivemos moita relación con xente que se ía casar e habemos visto que había certa necesidade á hora de coñecer os produtos e servizos reais para organizar as súas vodas antes de contactar aos profesionais», sosteñen.

O 76 % das parellas ten dificultades para atopar algún elemento da voda: os detalles para os invitados é a súa preocupación principal, seguidos da vestimenta, o fotógrafo e o lugar da celebración. Estes datos guindan unha pista importante: non son temas decididos previamente. As empresas deben asegurarse de estar «localizables» cando os noivos busquen inspiración e axuda. BodasPack permite a estes profesionais darse de alta na súa ferramenta a través dun sinxelo formulario. «Crear o seu escaparate é moi doado, está todo tutorizado e poden actualizalo de xeito dinámico».

O servizo destes galegos ten actualmente dadas de alta unhas 600 empresas. Están convencidos de que Internet é o futuro, cada vez máis integrado no día a día. O seu obxectivo? Facelo todo máis doado.

1 ESTAR LOCALIZABLE. Esta ferramenta web funciona como escaparate para as empresas provedoras de servizos e permite aos noivos contactar con elas de forma áxil.

2 SEN COMPROMISO. Realizar solicitudes de información de servizos e prezos para unha celebración a través de BodasPack non compromete aos noivos a nada.

3 MODELOS DE NEGOCIO. Traballan a nivel nacional, cun modelo de negocio baseado na solicitude de alta por parte dos profesionais. Esta alta supón unha cota anual, que inclúe a activación dun escaparate, asistencia, difusión e publicidade.