Tres empresarias impulsan a primeira liña de aromas inspirada en Galicia. O negocio avanza no mercado a ritmo de 3.000 unidades ao ano
25 mares 2019 . Actualizado ás 23:09 h.España é o terceiro país exportador de perfume do mundo, só por detrás de Francia e Alemaña. As vendas ao exterior atópanse ao nivel de produtos como o aceite, e xa son superiores ás do calzado e viño. Cunhas cifras de facturación de 1.312 millóns de euros, e un crecemento anual do 5,4 %, segundo os datos de Stanpa, a patronal española do sector, o negocio da perfumería é aínda un filón por explotar en Galicia. Tanto é así que tres empresarias galegas con bo olfacto para o negocio viron a oportunidade, e hai dous anos crearon a sociedade Atlántica Vigo que, desde entón, ha lanzando ao mercado unha liña de perfumes inspirados nas esencias aromáticas da terra.
Paloma Arriola, vasca pero con 25 anos de residencia en Vigo, Anxos Boullosa e Reyes Pintor están detrás desta empresa que conseguiu sacar adiante, non sen dificultades, dous produtos de perfumería: Auga de Vigo e Atlántica Esencia de Galicia. «As tres procedemos de campos profesionais diferentes que non teñen nada que ver co mundo da cosmética. Coincidiu que nese momento estabamos sen traballo e lanzámonos a traballar a idea de crear un aroma inspirado nas nosas esencias», explica Reyes Pintor.
Desde o primeiro momento, tiveron claro que buscaban autenticidade para un produto de calidade destinado a un mercado de poder adquisitivo medio, e non exclusivamente turístico. «Os inicios foron bastante duros, con cero axudas, pero dándoo todo. Agora o panorama está a cambiar e estamos a empezar a despuntar», asegura a empresaria.
Reyes Pintor conta que a inspiración para a creación das fragrancias foi a auga de choiva e a auga de mar, «esta riqueza natural que tanto apreciamos e que tanto valoran os que nos visitan».
Aposta pola calidade
Tras decenas de probas en laboratorios, os frascos de perfume, fabricados en Italia , ofrecen unha selecta mestura de esencias de bergamota, té verde, xasmín, lavanda, iris, limón e camelia. «O resultado é un produto de moita calidade, cento por cento galego», asegura a emprendedora.
O obxectivo destas tres emprendedoras é «facer chegar tanto a residentes como a visitantes de Galicia un produto de calidade e exclusivo. Gustaríanos podelo ofrecer nos grandes eventos culturais e deportivos, así como no mundo empresarial, achegando unha imaxe da que nos sentimos orgullosos», aseguran.
Aos poucos, a penetración no mercado dos aromas de Atlántica vaise consolidando, o que require xa nestes momentos de tres producións ao ano dunhas 1.000 unidades cada unha.
O produto pódese adquirir en distintos establecementos, como hoteis, balnearios, pazos turísticos de distintas cidades de Galicia ou nas tendas Galifornia (Galiforniastore) e do Real Club Celta de Vigo. «A nosa pretensión é chegar a grandes almacéns e grandes perfumerías, pero aos poucos», asegura Reyes Pintor.
As empresarias de Atlántica Vigo non se conforman coa gama de perfumes e traballan xa en novos proxectos, que lles permitan ter no mercado unha maior oferta de produtos, entre os que en breve estarán as liñas de velas aromáticas e, máis adiante, quizais penétrense no mundo da cosmética natural.