Mozo, «low cost» e conectada

Javier Armesto Andrés
Javier Armesto REDACCIÓN / LA VOZ

MERCADOS

dominio público

Honra, a segunda marca de Huawei, crece en España impulsada por unha estratexia baseada en móbiles baratos

14 may 2018 . Actualizado ás 11:21 h.

Os fabricantes de smartphones venderon un total de 336,1 millóns de unidades durante o primeiro trimestre do 2018, un 2,4 % menos que no mesmo período do ano anterior. As cifras son desiguais entre as cinco primeiras compañas da lista, co líder, Samsung, e a que pecha o top 5, Oppo, experimentando senllos descensos do 2,4 % e o 7,5 %. No primeiro caso hai que ter en conta que os seus novos terminais estrela Galaxy S9 e S9+ non se presentaron ata finais de febreiro, no MWC de Barcelona, e tardaron en distribuírse aínda algunhas semanas máis. E no segundo obedecería á competencia no mercado chinés, que é o principal baluarte de Oppo, a menos internacionalizada das empresas que encabezan o ránking.

Apple experimentou un tímido avance do 2,8 % (a pesar de contar cunha nova fornada de terminais, o iPhone X e os iPhone 8 e 8 Plus). E os que realmente arrasaron en vendas foron Xiaomi (un 87,8 % máis) e Huawei (+13,8 %). No primeiro caso, é obvio que a entrada no mercado europeo disparou a confianza nunha marca cuxos móbiles ata hai pouco só se podían adquirir vía AliExpress ou a través de tendas de importación (físicas ou online).

O caso de Huawei é significativo, porque xa está asentada como terceiro fabricante mundial de smartphones e polo tanto non ten tanta marxe para crecer como outras que practicamente non saíran do mercado asiático. E non é aventurado apuntar que unha parte do éxito da compaña de Shenzhen débese á súa estratexia no segmento da gama media e, concretamente, á súa marca asociada, Honra.

En liña co seu slogan For the brave (Para os valentes), a marca foi creada «para responder as necesidades dos usuarios nativos do dixital, a través de produtos optimizados para Internet que ofrecen experiencias de uso superiores, inspiran á acción, fomentan a creatividade e brindan aos mozos as ferramentas necesarias para acadar os seus soños».

Honra conta con toda a rede de posventa de Huawei, polo que os seus clientes poden facer uso dos seus servizos cando así o desexen. Isto inclúe asistencia técnica e asesoramento ao usuario -en xaneiro inaugurouse en Madrid o primeiro centro de atención ao cliente en España e segundo de Europa-, pero tamén o acceso á Huawei AppGallery. Esta tenda de aplicacións globais e xogos está preinstalada en todos os novos teléfonos Honra, como os recentemente presentados 7A e 7C.

Dentro da súa aposta pola gama media low cost, estes dous móbiles de Honra supoñen unha volta de porca que pon as cousas aínda máis difíciles no disputado nicho dos teléfonos intelixentes baratos. A Honra 7C incorpora mesmo tecnoloxías que parecían reservadas aos terminais premium, como pantalla infinita de 5,99 polgadas, recoñecemento facial, cámara dual na parte traseira (o dobre obxectivo, 13+2 MP, optimiza as imaxes con efecto bokeh) e flash na dianteira para obter uns selfis máis luminosos.

Desbloqueable coa pegada dactilar ou coa mirada, o móbil está equipado cun procesador de oito núcleos e unha batería de 3.000 mAh, deseñada para aguantar varios anos mantendo máis do 80 % da súa capacidade. Con 3 GB de RAM e 32 GB de capacidade de almacenamento, o prezo é moi competitivo: 179 euros.

Pola súa banda, a Honra 7C reduce o seu panel ata as 5,7 polgadas (tamén sen bisel e coa mesma proporción 18:9 que se converteu xa nun estándar) e conta con 2GB de RAM e 16 de almacenamento. Sae cun prezo de 139 euros e pon moita énfase no audio: cun amplificador SMART PA de alta potencia e altofalantes especiais, brinda un son potente e inmersivo de 88 dB. Ademais, ofrece monitoreo de audio en tempo real a través dos seus auriculares e admite o baixo virtual SWS3.1, o que permite replicar a experiencia dun estudo de gravación e escoitar nosa propia voz mentres gravamos unha canción. Toda unha declaración de intencións nestes tempos nos que a chavalada non quita ollo a fenómenos como Operación Triunfo.

Pero non é só o hardware o que explica a cada vez maior demanda dos dispositivos de Honra. Mobile Cloud Services, a plataforma na nube de Huawei, non deixa de crecer con novos servizos (Temas, Screen Magazine, Cloud, AppGallery, Payment, Vídeo, Music...) aos que se pode acceder cun único IDE, o que axiliza a experiencia de usuario.

Cada dispositivo Honra permite facer backup ou restaurar os datos sen cables, transferilos e sincronizalos dun xeito sinxelo, así como gardar e acceder a arquivos de xeito seguro utilizando Cloud Drive (ofrece 5GB de almacenamento gratis). Todos os datos se almacenan só na UE, seguindo as leis de protección de datos europeas e con encriptado de extremo a extremo.