Unha man amiga para facer a compra ou pedir cita no médico

M. Blanco REDACCIÓN / LA VOZ

LUGO CIDADE

RecadosLugo

10 feb 2019 . Actualizado ás 04:45 h.

Como con tantas e tantas boas ideas, a empresa de Purificación Juanes Lolo xurdiu dunha necesidade persoal. Un bo día aterrou en Lugo por cuestións profesionais e atopouse con que non tiña a ninguén na cidade que lle botase un cabo con esas continxencias cotiás das que non resulta doado escapar: facer a compra, uns recados, axuda en casa... Foi así como decidiu crear RecadosLugo, unha empresa de axuda persoal que atopou no colectivo das persoas maiores a moitos dos seus actuais clientes.

«Adaptámonos -explica Juanes- a todo o que necesita o cliente. Acompañámolo ao médico ou lle pedimos cita na consulta, facémoslle a compra ou a comida, imos con eles ao cemiterio ou os axudamos cunha xestión administrativa se é o que precisan...» A empresa lucense converteuse nun aliado diario para moitas persoas maiores, pero tamén para os seus fillos ou para as persoas a cargo, que con frecuencia llas ven e deséxanllas para atender estas situacións cotiás polas súas propias obrigacións profesionais.

Aínda que RecadosLugo non está centrada exclusivamente neste colectivo, si desenvolveu unha liña de actividade concreta para os maiores tendo en conta do crecente número de xubilados, unha tendencia que se agudizará aínda máis a ou longo dos próximos anos, segundo todas as proxeccións oficiais. A compaña conta xa cun persoal de seis persoas en pouco máis de tres anos de vida, uns recursos centrados en estender todo o porfolio de servizos que ofrecen aos seus clientes. «Non son só persoas maiores, senón que cada vez hai máis xente que vai pillada de tempo e que necesita dunha axuda; aí é onde entramos nós, para chegar onde eles non poden», explica Purificación Juanes.

Sobre as tarifas da empresa, a xerente e fundadora deste proxecto explica que cobran polos servizos recorrentes que lles demandan -acompañamento, axuda doméstica...-, pero matiza que, se a axuda se estende no tempo, buscan que a relación entre cliente e traballador consolídese. «Se unha persoa necesita axuda en casa durante un ano, por exemplo, o que facemos é que se xere un contrato, pero entre eles dous. O cliente contrata á persoa para o que precise. Nós axudamos coas xestións», pero son eles quen crean o vínculo.