Colas na cidade por unha mala planificación das obras

LUGO

ALBERTO LÓPEZ

Os condutores sofren cortes por obras en República Arxentina e á vez na parte paralela da N-VI

13 dic 2018 . Actualizado ás 17:03 h.

As obras de mellora do pavimento ou a conservación das estradas son moi necesarias. Outra cuestión é cando se executan e o modo no que se realizan. Un exemplo de falta de coordinación entre Administracións pódese comprobar estes días na cidade.

ALBERTO LÓPEZ

Hai unha semana, o Concello de Lugo anunciaba que desde o pasado luns e ata este sábado íanse a desenvolver os traballos de pavimentación dos dous carrís da Ronda República Arxentina en sentido ascendente, moi deteriorados no último ano.

No plan de tráfico deseñado mesmo se falaba de corte total durante tres horas da rolda cando os traballos cheguen ata a confluencia coa avenida de Magoi. Mentres isto sucede, os condutores tivo que agardar tras longas colas por un dos carrís habilitados.

ALBERTO LÓPEZ

Ante o panorama de ter que estar retidos nunha cola na coñecida como segunda rolda, numerosos lucenses que querían circular desde a Ronda do Carme cara a Acea de Olga, avenida de Madrid ou San Fiz, decidiron utilizar a terceira rolda, que non deixa de ser a N-VI , circunvalación da cidade. Pero a sorpresa que se atoparon é que esta vía nacional, desde o balneario e ata a confluencia con Alfonso X, ten cortado estes días tamén un carril porque os operarios están a podar as ameazantes ramas da ladeira xunto á beiravía. Estes labores, dunha vía que depende do Ministerio de Fomento, están a causar en determinados momentos do día retencións e colas xa que os dous carrís que se habilitaron para transitar son moi estreitos. Mesmo, os vehículos pesados apenas collen pola vía e algúns tiran os conos, entorpecendo a marcha do resto de vehículos.

ALBERTO LÓPEZ

Ante esta situación, os condutores lucenses pregúntanse se non se poderían ter posto en coordinación tanto o Concello como Fomento á hora de desenvolver traballos que, por outra banda, son moi necesarios, pero talvez en diferentes tempos e momentos do ano.

Mentres isto non ocorra, talvez os lucenses teranse que armar de paciencia ou buscarse unha alternativa para atravesar a cidade. Iso si, a primeira rolda, a da Muralla, non parece a mellor ao ser obrigatorio circular a 30. Visto o panorama, só queda que para a próxima ocasión si haxa acordo entre as partes.

ALBERTO LÓPEZ