Chicote non logra entrar na cociña do Hospital do Barbanza tras as queixas pola comida

«¿Vascho a comer?» faise eco das denuncias de pacientes e familiares acerca da comida do hospital galego


O chef Alberto Chicote foise do Hospital do Barbanza sen lograr ningunha explicación ás múltiples denuncias de pacientes, familiares e traballadores sobre a comida que se serve no centro galego. A xestión da comida deste hospital público faina unha empresa externa, Aramark, pero, a pesar da insistencia do programa, non lograron falar con ningún responsable. Ao longo de todo o capítulo de vascho a comer a pelota foi cambiando de tellado sen ningunha conclusión. 

«A xente que está ingresada non come », «o peixe cheira a amoníaco», «as bandexas volven cheas todos os días»... son só algunhas das denuncias que o cociñeiro recolleu ás portas do Hospital do Barbanza. Familiares de pacientes ingresados recoñecen, incluso, que teñen que levarlles a comida de casa porque «senón, non comen».

A pesar dos intentos do programa por falar coa adxudicataria en busca de explicacións só conseguiron longas. O xefe de cociña non quixo falar e só se remitiu a darlle ao cociñeiro o contacto de Aramark. O xerente da empresa no centro galego volveu remitilos á sede central. 

Con quen si logrou unha entrevista Chicote foi co xerente do hospital que, tragando saliva en máis dunha ocasión, só se limitou a explicar que estaban á espera dun informe aclaratorio por parte da empresa. 

O Sergas paga por paciente e día á empresa adxudicataria 13,06 euros. 

 Alberto Chicote conseguiu o permiso para entrar na cociña dun hospital público de Zamora. La Voz de Galicia entrou na cociña do Hospital Lucus Augusti de Lugo. 

Así se cociña nun hospital Metémonos nas entrañas da cociña dun dos hospitais públicos de Galicia, o Lucus Augusti. O Xefe de Cociña explícanos todas as reviravoltas que hai detrás das bandexas que chegan aos pacientes.

A RESPOSTA DO HOSPITAL DO BARBANZA

Tras a emisión do programa de La Sexta o Hospital do Barbanza emitiu un comunicado no que garante a calidade da comida que se serve no hospital e asegura que diariamente realiza catas aleatorias para levar un rigoroso control da calidade dos alimentos.

«No pasado mes de xuño, cando foron recollidas as queixas dos pacientes que se expuxeron no programa emitido onte, xa se estaba facendo unha revisión para mellorar o servizo. No mes de xullo xa estaban emendados os motivos das queixas, xa que, para maior control e garantía da calidade das comidas, a xerencia cambiou o protocolo e a aplicación informática das dietas. Isto permitiu unificar as dietas e os rexistros de solicitudes co resto de hospitais un proceso no que levaba meses traballando. En total son 38 dietas diferentes as que se serven nos 83.000 menús anuais do Hospital do Barbanza», manteñen desde o centro.

Nese mesmo comunicado fálase da calidade dos produtos. A xerencia asegura que se trata de peixe e carne frescos, pan, verduras, leite, auga e víveres en xeral, obtidos a través de provedores locais.

Coñece toda a nosa oferta de newsletters

Creamos para ti unha selección de contidos para que os recibas comodamente no teu correo electrónico. Descobre o noso novo servizo.

Votación
41 votos
Comentarios

Chicote non logra entrar na cociña do Hospital do Barbanza tras as queixas pola comida