A esperpéntica historia do youtuber que quedou encerrado nun Carrefour

a.i.

INFORMACIÓN

quedou sen leite para o almorzo, baixou ao supermercado e o seu relato en Twitter converteuse en viral

16 oct 2018 . Actualizado ás 21:00 h.

Sebas deuse conta de que non tiña leite para almorzar ao día seguinte, viu a hora, e aínda tiña marxe para baixar ao súper a comprar un cartón. O máis próximo era un Carrefour en Xetafe. Alí foi. Mentres camiñaba polos corredores xa co seu cartón de leite na man, as luces apagáronse. A súa historia comezou aquí. 

A través dun fío de Twitter, o youtuber foi contando a inquietante situación que estaba a vivir. Todo estaba ás escuras e ninguén respondía os seus berros, ademais de ter serios problemas de cobertura no seu móbil que dificultaban a comunicación por Whatsapp. «Vale, definitivamente seguireivos informando por aquí porque teño unha pésima cobertura. Non me chegan os Whatsapps... pero Twitter vaime normal... Alguén que saiba de movidas de Internet que me diga por que pasa isto?», preguntou Sebas.

Mentres seguía camiñando polos corredores do hipermercado en busca dunha saída, deuse conta de que non todo estaba ás escuras, e que cabía a posibilidade de que non estivese completamente só. Feito que confirmou pouco despois tras escoitar un estraño ruído. «Escoitara un ruído (crin que sería un garda destes de vixilancia) vou cara alá e atópome isto».

O que atopou foi un obxecto que inquietou a todos os que lle estaban acompañando a través da rede. «É como un walky-talky (ou talky-walky ou como merdas se diga)... que fago? cólloo? É evidente que hai alguén alén caeríalle a algún garda?». Decenas de usuarios comezaron a escribirlle para axudarlle a escapar. O walky-talky que atopara comezou a facerlle preguntas, en concreto, tres probas que tiña que superar se quería saír de alí. 

Sebas pediu axuda á compaña francesa a través de Twitter pero a súa resposta indígnalle un pouco: «o noso persoal de seguridade está a chamarche na tenda que indicas e non respondes. Confírmasnos se o teu problema é real ou un fío ao estilo \ManuelBartual?»

Con tanto trafego no móbil, a súa batería esgótase e decide cargar o seu teléfono na zona de telefonía móbil, pero con todo pasa algo inesperado. 

A historia entrou na súa recta final tras superar diferentes probas. Unha vez abríronse as portas, Mouret confirmou que todo era parte dunha historia pactada coa compaña francesa: «Ola, mozos, sinto tervos aí en tensión. Non vos preocupedes. Estou ben. Sigo aquí en Carrefour, pero non estou encerrado. Todo isto foi unha dramatización. Todo foi mentira, menos o das promocións».

«Queríase construír unha narración na que tivesen cabida as promocións de Carrefour», conta Mouret a través de Twitter. «A partir de aí, déronme renda solta e, despois de moito traballo e reunións, conseguimos o resultado. Un equilibrio entre o que eu quería, o que quería a marca e o que sabiamos que ía gustar á miña audiencia». Sebas ten máis de 130.000 subscritores en YouTube, 71.000 en Instagram e 64.000 en Twitter. Tanto o seu nome como o dos supermercados convertéronse en trending topic e xeraron miles de mensaxes e reaccións.