Unha campaña de abonados «lexítima, pero non ética»

La Voz VIGO

BANCADA DE RÍO

M.MORALEJO

O Celta cobrará 50 euros por manter o asento e a antigüidade

14 novs 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

O Celta lanzou por fin onte unha campaña inicialmente prevista para a semana anterior e que levantou unha infinidade de críticas. Tal e como transcendera xa, o club cobrará 50 euros aos abonados por manter a antigüidade e o asento de cara ao futuro. Ademais, como novidade, informouse de que quen non renoven terán que abonar unha nova cota de alta se queren volver. O prezo é único para todas as bancadas e categorías (salvo menores de oito anos, gratis) e o prazo para os trámites finaliza o 31 de decembro.

As reaccións non se fixeron agardar a través das redes sociais. Moitos afeccionados din sentirse estafados e non entenden que se lles vaia a cobrar sen nada a cambio. O club aclara que no caso de que haxa partidos con capacidade reducida, os abonados que renoven poderán acceder á compra desas localidades, tendo preferencia aqueles que optaron polo moedeiro virtual. Entre as vantaxes que enumeran están o acceso a eses encontros se fose posible e tamén, gratis, aos de Celta B e Celta de baloncesto. Pero a día de hoxe, os tres equipos disputaron a porta pechada todos os seus compromisos como locais.

«Non paréceme ético, pero é lexítimo. Ti, como cliente dunha empresa, podes aceptar ou non», di Filipe Abalde, con 25 anos de antigüidade e que renovará o seu carné a pesar de non ver con bos ollos a opción pola que se decantou a entidade. «Saben que xogan co factor sentimental e que haberá xente que non renove, pero outra que ou fará a regañadentes polo amor que lle ten ao Celta e ou que significa para eles», indica sobre un grupo do que el mesmo forma parte.

Tamén é desas Marta Saiz, de Lle-Chuzas Celestes, que leva de socia os seus 36 anos de vida e que tamén abonou ao nacer ao seu bebé. «Por 50 euros non vou tirar o que veño facendo tantos anos. Pero estamos a pagar por que?», pregúntase pondo o foco en que ese asento que se reserva tampouco podería ser o seu se houbese capacidade reducida, pois as medidas de seguridade non ían permitilo. «Terían que ter visto a posibilidade de devolver ese diñeiro ou reducilo da seguinte cota», expón.

Reyes Álvarez, de Terra Celeste, tamén optase por non lanzar campaña algunha ata que se poida garantir a asistencia de todos os abonados. «En parte, entendo que para gardar o asento pídanse eses 50 euros. Pero logo non me podes cobrar por unhas entradas. E se non descóntanche o diñeiro do próximo abono e pérdelos, é un despropósito», comenta.

Pon sobre a mesa, ademais, que de haber asentos, as familias non poderían ir xuntas nin habería entradas para todos. E que as cantidades se irían aos 200 ou 250 euros por todos os membros. Tamén lembra que nas xuntas de accionistas adóitase comentar que os ingresos por abonos non son representativos para o club. «Se significa tan pouco, que non o cobren nestas circunstancias», pide.

Tomás Rodríguez, de Preferencia Celeste, tamén sostén que «non debería haber campaña». «O cabreo é xeneralizado e con toda a razón do mundo. Saben que o fas polas cores, pasas polo aro e che tangan 50 euros. Así de sinxelo», resume. Tampouco pasa por alto que se pague o mesmo en todas as bancadas, un detalle que non gustou á maioría.

A través de Twitter, Javi Vaz, da pena Centolos Celestes, comentaba aos poucos minutos do lanzamento da campaña que xa tramitara o seu carné a pesar de non estar conforme. «Pois xa renovei. De morros e sen ganas, pero fíxeno. Para unha vez que funciona ben a web do club e o moedeiro virtual, había que aproveitalo», comentaba.

Pablo Alonso, de Irmandiños, expuña un punto de vista do que se fixeron eco un bo puñado de afeccionados máis: «O Celta elixe o peor momento a nivel socia e, tamén, aínda que moito menos importante, o peor momento a nivel deportivo do equipo, para lanzar unha campaña na que directamente castiga abertamente ao abonado», lamentaba.

«Esixen un pagamento ao celtismo fiel baixo a ameaza de perder ou vencello co clube»

O colectivo Siareiros Celta Vigo, que engloba ás penas Baixo Miño, Boinas Celestes, Celtabirras, Fútbol de Salón, Irmandiños 1923 e Tropas de Breogán, emitiu un comunicado expresando o seu punto de vista sobre a campaña de abonados do club vigués, lanzada onte pola mañá. Como a maioría dos celtistas e penas que se expresaron nas últimas horas nas redes sociais, móstranse moi críticos.

En concreto, Siareiros Celta Vigo declárase «sorprendido e decepcionado» coa proposta da entidade viguesa. Entenden que a campaña «esixe ou pagamento ao celtismo máis fiel, baixo a ameaza de perder ou vencello dá antigüidade e a butaca». E iso a pesar de que, subliñan, non existe a garantía de «poder ofrecer a cambio aquilo que realmente interesa a todos: unha volta ás bancadas» que non piden «por sentido común», pero «en cuxa ausencia non é serio pasar ou cazo», consideran.

Non lles parece un argumento válido que a medida sexa análoga á tomada por outros clubs. «Non fai senón confirmar ou lugar secundario que ocupan vos seareiros non fútbol actual», algo que non lles resulta novo, aínda que si lles asombra «a facilidade coa que son tendencia neste deporte as decisións alleas aos seus intereses económicos, mesmo en tempos tan difíciles».

Ademais, lembran que a pandemia segue facendo estragos ao cobrarse vidas e postos de traballo. «Ninguén é completamente inmune a esta realidade, pero aínda menos as familias, as penas, toda a xente que dá sentido a estas organizacións», en referencia aos clubs de fútbol.

Outras penas

Foron moitas as penas que mostraron a maiores a súa oposición. «Non che recoñezo, meu Celta , non che recoñezo. Que nula corresponsabilidade social e económica», expresaban desde Nasa Celeste. Celtílikos falaba de «chantaxe emocional con intercambio económico» e Lle-Chuzas expuña con enfado: «Como era? #istovaidecorazón. Ides de carallo é ou que ides».