A campaña máis aplaudida comeza accidentada

La Voz VIGO

BANCADA DE RÍO

M.V.F:

A tramitación dos abonos por Internet e en caixeiros atrasouse un día debido a problemas informáticos

13 jun 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

O Celta iniciou onte a medias unha campaña de abonados atípica. Un bo puñado de socios déronse cita nos despachos de billetes de Balaídos a iso das 10.00, a maioría, xente maior que descoñecía que se realizaba os trámites alí, do modo tradicional, non tería o desconto do 5 % por formalizar o seu abono antes do 7 de xullo nin os días do club incluídos. Paralelamente, aqueles que pretendían utilizar as opcións alternativas (caixeiros e web) atopábanse coa imposibilidade de facelo.

Afeccionado a afeccionado, os empregados dos despachos de billetes puñan sobre aviso a todos os que pretendían renovar -tamén había quen ía só a informarse ou a formalizar carnés gratuítos de menores de cinco anos- de que facéndoo así quedaban sen desconto. A maioría desistiron ao ter coñecemento, pero algún que outro non se quixo ir sen o seu novo carné na man e o obsequio habitual, que nesta ocasión é unha bandeira conmemorativa dos 95 anos da entidade.

«A xente de Vigo vimos aquí como todos os anos e atopámonos con isto. Aos socios de toda a vida hai que darlles facilidades. Isto non está ben, é un desastre», lamentaban ao unísono Enrique e José, dispostos a dirixirse a un caixeiro agardando «que non haxa que facer outra cola» e sen saber aínda á primeira hora da mañá que esa opción non estaría finalmente dispoñible ata hoxe.

Pasadas as 11.00, o Celta explicaba nun comunicado que se pospuña 24 horas o comezo da campaña online «por mor de problemas non soporte informático alleos ao club e a Abanca», lamentando os trastornos ocasionados. Antes, abonados rebotados dos caixeiros ou que non puideran facer os trámites online achegáronse a Balaídos para notificalo. A campaña máis aplaudida en anos non quedou exenta da súa cota de polémica.