O Celta prevé un investimento de 26,9 millóns en accesos

La Voz

BANCADA DE RÍO

Os arquitectos propoñen unha avenida de 1.500 metros e dúas glorietas

27 mares 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Xavier Rivas, o arquitecto da cidade deportiva do Celta e director da empresa Otima, cifrou en 40 millóns o diñeiro a investir para os servizos que son necesarios para pór en marcha o proxecto do Celta . Fíxoo no acto de presentación do pasado mes de decembro en Mos. Agora, coñécese que no informe que obra en poder do club, máis do 60 % dese investimento é para construír unha avenida de quilómetro e medio e dúas glorietas. O resto, para o plan de abastecemento, cunha condución prevista de 3.700 metros como apartado estrela. En canto á subministración de auga, ao idea é operar á marxe de Vigo.

ESTUDO MOBILIDADE

20,4 millóns para a construción dunha avenida e 6,5 para dúas glorietas

No estudo realizado polos arquitectos contratados polo Celta para sacar adiante o proxecto contémplase a construción dunha nova vía de conexión exterior de alta capacidade de quilómetro e medio de distancia con dobre carril. Para esta infraestruturas, consignaríase unha partida de 20,4 millóns de euros segundo consta no estudo realizado. Do mesmo xeito planéase levantar na EP-2605 e EP-2005 dúas glorietas. O plan especifica que o obxectivo principal é mellorar as conexións coa A-55 e a AP-9 á altura do nó de Puxeiros.

ABASTECEMENTO

Ampliación da rede na zona de Puxeiros e bombeo para superar un desnivel de 113 metros

En materia de abastecemento o estudo contempla a construción dunha condución duns 3.700 metros de longo na zona de Puxeiros, ademais tamén fai alusión a un bombeo necesario para salvar un desnivel de 113 metros, de ampliar a conexión co sistema xeral. No texto especifícase que o abastecemento de Mos «ten suficiente capacidade» para dar abasto á obra que o Celta pretende levantar en chan mosense.

AUGA

Ampliación da rede de servizos

A finais da semana pasada o Celta entregou un informe sobre a captación de augas á Comunidade de Montes de Tameiga que será revisado ao longo desta semana. O asunto da subministración da auga non é unha tema baladí na negociación pendente, xa que o monte afectado está cheo de pequenos pozos particulares que dan subministración ao parroquia. A idea do Celta é ampliar a rede de servizo no posible e cando se deu a coñecer o acordo de alugueiro cos veciños de Pereiras transcendeu a pretensión de construír un depósito de grandes proporcións para dar servizo á cidade deportiva. O Celta quere evitar tocar a auga de Vigo.

TRANSPORTE

«Programas comúns para un transporte público de calidade»

O informe en poder do Celta recolle as dúas liñas diarias da empresa Vitrasa que unen Vigo con Mos, pero non entra na necesidade de aumentar a cadencia nin o número de autobuses. O texto limítase a buscar puntos de encontro buscando un transporte de calidade e propondo «programas comúns e de mobilidade a partir de sinerxías» entre os dous municipios afectados.

A idea do Celta é rematar con todos os trámites burocráticos ao longo dos próximos meses e comezar coa obra dos dous primeiros campos de adestramento no verán.

O convenio do estadio debía asinarse en marzo

No acto dos Escudos deuse a coñecer unha folla de ruta que pasaba por asinar o convenio de Balaídos no mes de marzo, algo que Mouriño confirmou que non sería posible. Para o reitor é un atraso máis dentro dunha cortina de fume «para xustificar unha gran incapacidade», preguntándose na súa intervención como ao longo de tantos anos o Concello de Vigo non puido resolver a falta de PXOM.