Como Google radiografía aos españois: do interese polo cachopo ao tirón da comida sa

En España disparouse a procura de termos relacionados coa alimentación saudable, pero o ano pasado coouse entre as preguntas máis frecuentes «¿que é o cachopo?». A dicotomía entre o interese por comer ben e os altos índices de obesidade segue á orde do día


Google é o diván do século XXI. Esa zona de confort onde cada un desde a intimidade da pantalla do móbil ou do computador intenta dar resposta ás súas inquietudes, culesquiera que sexan. A diferenza é que a compañía fundada por Larry Page converteuse en chiba expiatorio dos intereses da sociedade. Así, as consultoras Kantar e Lantern acaban de publicar un informe que revela cales son os temas máis buscados polos españois en Google, que supoñen un reflexo máis ou menos fiel das preocupacións de galegos, madrileños, murcianos ou estremeños. Como dato revelador o estudo desvela que o interese dos consumidores por comer san disparouse notablemente, movemento realfooding mediante.

Non sorprende si aténdese ao éxito de aplicacións que escanean os compoñentes dos produtos do supermercado (tal é a euforia que a mesmísima Mercadona ha capado algúns códigos de barras das súas best sellers). Pero si é verdade que chama a atención que só a categoría alimentación motivou no último ano 129 millóns de procuras en Google. Este dato atópase por baixo doutras categorías, pero o seu crecemento a soble díxito (13 %) sitúase sensiblemente por encima que outras máis «maduras» como a moda ou a electrónica de consumo, segundo os autores do documento.

Baixo a idea para comer san, o estudo inclúe tres conceptos: alimentación saudable en xeral, con 5,4 millóns de procuras; produtos para celíacos, con 1,6 millóns; e comida «veggie» (que inclúe a todos os consumidores que queren reducir a inxesta de proteína animal e substituíla por vexetal), con 1,3 millóns. As procuras, ademais, concrétanse nas compras, xa que un 42 % dos fogares españois adquiriu algún produto «bio» ou «eco» no último ano e a cifra de veganos, vexetarianos e flexitarianos xa rolda o 8 % da poboación de máis de 18 anos.

Segundo os datos que manexa o estudo, case dúas terceiras partes destes consumidores están interesados neste tipo de alimentación por consideralo mellor para a súa saúde, por estética ou por unha cuestión de respecto ao medioambiente, e non por consello médico debido a alerxias ou intolerancias. Ata aquí todo ben, pero agora chega a graza do asunto.

Mentres os españois se afanan en modificar os seus hábitos alimentarios, ou mostran un interese por cambiar a súa dieta, o certo é que o o ránking das procuras de Googole do 2018 coouse a dúbida ¿que é un cachopo?. Curioso ou non, o certo é que boa parte dos españois preguntouse o pasado ano en que consiste esta especie de San Jacobo con tenreira que forma parte da santísima trinidad da gastornomía asturiana (xunto ao arroz con leite e a fabada, claro). Ademais, os elevadísimos índices de obesidade que seguen azuzando a España (concretamente Galicia sitúase como a comunidade con máis sobrepeso e a segunda con maior obesidade) deixan patente unha dicotomía que, a priori pode resultar absurda. Con todo, o recente estudo de Kantar mantén que é o consumidor con poder adquisitivo máis elevado o que impulsa as procuras relacionadas coa comida sa, que aínda segue sendo máis cara que a maioría de ultraprocesados. Ademais, afirman que na súa maioría son mulleres de entre 18 e 35 anos que, polo xeral, non teñen fillos. 

tamén en sabe ben

Crema ~de espárragos perfecta para el frío

Coñece toda a nosa oferta de newsletters

Creamos para ti unha selección de contidos para que os recibas comodamente no teu correo electrónico. Descobre o noso novo servizo.

Votación
1 voto
Comentarios

Como Google radiografía aos españois: do interese polo cachopo ao tirón da comida sa