Coca-Cola lánzase ás bebidas alcohólicas

Redacción

SABE BEN

O xigante das bebidas con gas lánzase á moda dos Hard Seltzer, unha especie de refrescos con alcol. O produto chega a España este mes con tres sabores

11 mares 2021 . Actualizado ás 14:31 h.

A que probablemente sexa a empresa máis recoñecible do planeta amplía horizontes. Coca-cola inicia en España un novo camiño comercializando Topo Mozo Hard Seltzer, a súa primeira marca global con alcol. Trátase de unha bebida que se enmarca no grupo dos hard seltzer, unha sorte de refrescos que, iso si, levan alcol (neste caso a gradación é dun 4,7 %, algo menos que a maioría de cervexas). Pensada para o aperitivo ou o que xa empeza a coñecerse como o tardeo, sobre todo agora que o toque de queda deixa as noites nun segundo plano, está elaborada a base de auga con gas, aromas naturais e con 96 calorías en cada envase de 33 cl. Contará con tres sabores: lima-limón, cherry açai e tropical mango.

Con este novo produto a compaña hase marcado un obxectivo moi claro: liderar precisamente a categoría dos hard seltzer, que crece de xeito exponencial en todo o mundo. Para iso, contou con expertos da compaña e  prestixiosos mixólogos. A bebida estará dispoñible este mes de marzo en todas as canles de distribución (Alimentación Moderna, Tendas de Conveniencia, HORECA e e-commerce). Tras a boa acollida en países como México, Brasil ou Reino Unido, Coca-Cola pretende repetir o éxito, agora, no noso país.

Fontes da compaña manteñen que para triunfar nestes momentos de consumo, a canle HORECA será un aliado clave. «Coca-Cola ten un compromiso histórico coa hostalería, como xa demostrou no pasado. Agora, Topo Mozo Hard Seltzer ofrece unha nova alternativa de consumo da man dunha nova categoría nun momento no que o sector atravesa a crise máis grave da súa historia».