Estes son os produtos de marca branca preferidos dos galegos

SABE BEN

Ata hai anos eran produtos aldraxados polos sibaritas, pero agora poucos fan noxos ao guacamole de Mercadona ou o leite BIO Carrefour. Contámosche os segredos dos superventas de marca branca

26 sep 2019 . Actualizado ás 13:27 h.

Conseguiron o imposible en apenas quince anos: pasar do estereotipo de produto destinado a petos axustados a formar parte dunha cesta da compra intelixente. A estratexia de mercadotecnia foi boa. Pero axudaron a cambiar a mentalidade desa cidadanía prejuiciosa unha serie de acontecementos que ían da man do devir dos primeiros lustros do século XXI. A necesidade de axustar o orzamento destinado a alimentación aburado polo azoute da crise económica levou a moitos a quitarse véndaa dos ollos ante produtos que carecían dunha estética atractiva pero que, na súa maioría, cumprían as expectativas. A substitución progresiva de marcas brancas por marcas de distribuidor, aquelas que adquiren os valores que a insignia do xigante ten detrás, fixo o resto.

Tan ben saíu a xogada que hoxe en día en España só hai unha diferenza de prezo dun 20 % entre un produto de marca de distribuidor (MDD) con respecto a márcaa líder nese sector. Un dato aínda máis relevante se se ten en conta que as vendas destes produtos non só non caeron. Máis ben todo o contrario. Como revela un informe do EAE Business School, as MDD experimentaron un crecemento de participación entre o 2007 e o 2014 dun 12,2 %, que tivo unha inercia na devandita dinámica ata o 2015, momento no que se inicia, no entanto, un estancamento. 

Con estes produtos antes aldraxados gozando dunha moi boa saúde (tanto que o consumidor, como mantén leste mesmo estudo, revela que a súa calidade está entre os principais factores de elección), quixemos sondar ás principais cadeas de supermercados que operan en Galicia e saber cales son os seus nenos consentidos da alimentación, eses con os que non deixan de cultivar éxitos. Imos, os seus top vendas. Seguro que máis dun está nas súas despensas.

Mercadona

Guacamole. Este produto marca Hacendado, e elaborado nun 95 % con aguacates cultivados en Andalucía, é un dos produtos que, revelan fontes do xigante valenciano, máis adeptos cultiva. Nas redes sociais, de feito, chóvenlle os halagos a esta salsa mexicana. Pode dicirse que con estes produtos Mercadona atopou o Santo Graal, pois o hummus non ten poucos seguidores.

Atún en lata. O atún en lata en aceite de oliva é outro dos top vendas de Mercadona. Segundo aseguran, «o 100 % do noso atún en lata Hacendado é de provedores comprometidos coa sustentabilidade». Ademais, explica a cadea valenciana, «leste foi o primeiro produto de Mercadona con solapín». Outro dato relevante, leva tres ingredientes: atún claro, aceite de oliva e sal.

Carrefour

Leite BIO. A tendencia cara ao consumo de produtos BIO leva uns anos pisando forte, e Carrefour  é un dos distribuidores que puido gozar dos meles desta moda co seu leite ecolóxico, que foi unha das primeiras referencias que lanzaron. «Levamos máis de 15 anos traballando co mesmo provedor de leite, o que demostra un compromiso a longo prazo cos nosos provedores, axudando a manter unha produción estable cunha relación estable. Os nosos clientes saben que o seu leite Carrefour BIO sempre será a mesma, e que se está axudando ao desenvolvemento de provedores españois. O noso leite ecolóxico é 100 % orixe nacional, certificada por o Consello Regulador de Agricultura Ecolóxica de Galicia», explican fontes deste xigante francés.

Mexillóns en salsa. Outro dos hits de Carrefour é, como aseguran voces autorizadas, a liña de produtos Da nosa Terra, que ofrece a posibilidade de gozar de produtos representativos da gastronomía Española, elaborados con materias primas seleccionadas. Destacan os mexillóns, procedentes das bateas das rías galegas. O envasado e empaquetado realízase de forma manual.

Vegalsa-Eroski

Pudin de peixe. Especializáronse tanto as marcas de distribuidor que Vegalsa- Eroski conseguiu colocar no seu top vendas un pudin de peixe, que moito se afasta dun produto de consumo diario. E aínda así arrasa. A receita, elaborada con cocción do peixe en forno de vapor, que mantén o seu sabor e propiedades, é xa todo un clásico. Na páxina web da cadea de distribución recomendan comelo ben frío acompañado dunha ensalada e salsa maionesa.

Vegalsa-Eroski

Galletas María. As de toda a vida, clásicas. Vegalsa-Eroski conseguiu que de todos os produtos que ofrecen os seus lineais estas galletas acaden o podio dos produtos máis vendidos. Os clientes valoran que non levan aceite de palma, que están crujientes e que a relación calidade-prezo é perfecta.

Vegalsa-Eroski

Gadis

Ensaladilla rusa. Da marca Elixes é un dos produtos que máis se venden. O que é un dos pratos máis recorrentes dos españois ten nesta marca propia un gran aliado a pesar de que a competencia é inxente. 

Pistachos. Os froitos secos, esas graxas saudables que cada vez teñen máis seguidores, tamén se fan un oco nas marcas de distribuidor. Concretamente, fontes de Gadis afirman que os pistachos sen sal danlles grandes alegrías e véndense tan ben que se coan no podio.

tamén en sabe ben