O PPdeG minimiza o logo do partido e realza a palabra Galicia

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

GALICIA

El secretario general del PPdeG, con el nuevo logo del partido
O secretario xeral do PPdeG, co novo logo do partido PPDEG

«A nosa prioridade e Galicia, non ou partido", asegura Tellado

21 sep 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

O PP galego renovou a súa imaxe corporativa cun logotipo que reduce o papel das siglas e dá todo o protagonismo á palabra Galicia. A sede autonómica xa loce os novos elementos corporativos nas súas pantallas e carteis, entre os que se inclúen o mapa de Galicia e a súa bandeira. O logotipo lembra esteticamente á nova marca do PP estatal, pero substitúe Populares por Galicia , coas siglas a tamaño reducido na parte de arriba á dereita.

  Preguntado acerca de se a marca popular non vende e por iso priorizar a palabra Galicia -xa no 2016 desatouse unha polémica polos carteis do PPdeG, con só unhas pequenas siglas-, o secretario xeral, Miguel Tellado, negouno, aínda que si admitiu que a marca reflicte a postura do partido que lidera Alberto Núñez Feijoo: «Primeiro Galicia, e as siglas, despois».

En todo caso, defendeu que a marca do PP galego «si que vende » e deu por feito que se cambiaría polos populares galegos «cos ollos pechados». Para reforzar esta opinión, lembrou os resultados electorais do PPdeG e as súas cifras de afiliación.

Nova etapa

Tellado explicou que a formación quería renovarse ante unha nova etapa, que ha desligado das eleccións xerais do 10 de novembro e cunha imaxe que, asegurou, concorda coa aposta política «habitual» do PP galego. «A nosa prioridade é Galicia, non o partido», explicou Tellado, que cre que Feijoo esgotará o ano que queda para as próximas eleccións autonómicas. Na súa opinión, gobernará «hasta o último día».