SEO para multinacionais desde Pantín

A GALICIA ECONÓMICA

Eva Manzanares y Sico de Andrés, socios fundadores de Link Affinity
Eva Manzanares e Sico de Andrés, socios fundadores de Link Affinity JOSE PARDO

Namorado do surf, o empresario murciano Sico de Andrés leva máis de dous anos en Galicia, onde desenvolveu unha ferramenta de posicionamento pioneira na mercadotecnia dixital

28 novs 2021 . Actualizado ás 22:19 h.

As ondas das rías altas atraeron hai máis de dous anos cara a Galicia a Sico de Andrés, un experto en posicionamento web que converteu a súa paixón polo surf e por Galicia no seu modo de vida, e que creou unha empresa a partir dunha ferramenta baseada en Intelixencia Artificial que factura máis dun millón e medio de euros. Chámase Link Affinity, foi seleccionada como mellor software de innovación nos Global Search Awards e os European Search Awards e conta con numerosas multinacionais entre os seus clientes.

Xa nos últimos anos do século XX, De Andrés escribiu un libro sobre posicionamento en Google que vendeu miles de exemplares; profesor da Universidade Complutense de Madrid, no ano 2002 fundou xunto á súa muller e socia, Eva Manzanares, unha axencia de SEO que é o xerme da ferramenta que agora lles levou á cima. «Tiñamos tantos clientes que decidimos desenvolver unha ferramenta propia cunha metodoloxía que deseñara durante anos», explica. Consistía en dotala de Intelixencia Artificial para monitorizar o traballo manual, como navegar por portais, buscar contidos… Así, conseguen localizar ligazóns afíns para os seus clientes en menos tempo, seleccionando aqueles medios que cumpren cos requisitos de calidade e a?nidad semántica a través de Machine Learning. E asegura que «foi unha revolución, a ferramenta chegou a absorber á empresa orixinal».

Link Affinity naceu xa en Galicia, onde os seus creadores estableceron a súa residencia: «Levabamos dez anos vindo a Pantín a facer surf e foi nun congreso de mercadotecnia online na Coruña onde tomamos a decisión»; Ademais, crearon MocMoc Life, unha rede social de autocaravanistas.

Séntense galegos de adopción e aseguran que, a nivel laboral, o cambio non foi difícil, pois xa estaban acostumados traballar en remoto, mesmo antes da pandemia. A empresa ten once empregados que están repartidos por toda a xeografía española, desde Galicia, Murcia, Madrid ou Canarias. De feito, conta orgulloso a forma que teñen de traballar: «Non temos horario nin facemos reunións regulares, para a miña o prioritario é vivir e dáme igual á hora á que traballen mentres cumpran os obxectivos, cada un organízase como quere», explica. De momento, non teñen intención de ampliar o persoal, aínda que son conscientes da evolución ascendente da compaña.

Internacionalización

Nestes momentos están centrados na internacionalización, «xa estamos consolidados, facturando un millón e medio de euros e con clientes moi grandes», subliña, aínda que recoñece que non pode citar os seus nomes. O que si descartan de momento son as pequenas empresas, só traballan con grandes compañas. Algunhas británicas e estadounidenses contactaron con eles, polo que queren aproveitar o tirón e están a preparar demostracións e reunións nestes mercados.

O da mercadotecnia dixital é un sector que está en auxe e é doado atopar un bo número de empresas dedicadas a iso. Sen embrago, De Andrés non se ruboriza ao afirmar que como Link Affinity non hai nada no mundo: «Diferenciámonos do resto porque utilizamos Intelixencia Artificial, á parte dun procedemento totalmente automatizado para que o use calquera cliente»; aínda que subliña que detrás desa ferramenta hai un equipo de profesionais detrás supervisándoo todo. Por iso, queren aproveitar o tirón dos premios que lograron: «son como os Óscar da mercadotecnia dixital, supoñen un recoñecemento e dan moita visibilidade», destaca.

Ademais, á parte de seguir impulsando esta ferramenta a nivel global, De Andrés e Manzanares están centrados tamén noutra ferramenta vinculada a Link Affinity que leva pouco tempo activa: chámase Expertomy e consiste nun servizo gratuíto que pon en contacto a xornalistas con fontes coñecedoras de temas variados: «É unha forma máis de dar visibilidade aos nosos clientes», explica.