Os fillos de Purificación García continúan a saga coa firma de complementos Lonbali

d. casas REDACCIÓN / LA VOZ

A GALICIA ECONÓMICA

Un bolso apoiado en Instagram polas «celebrities» catapultó a marca, que xa conta con tendas físicas

22 mares 2019 . Actualizado ás 11:46 h.

Un bolso que ten cabida para todo, o que no mundo da moda coñécese como neverfull, con gran arraigamento no mercado da marroquinería desde hai anos, ha catapultado á fama a marca Lonbali. Unha recentemente incorporada ao negocio minorista no capítulo de accesorios e complementos, pero cun peso pesado do téxtil na árbore genealógico dos creadores. Os seus tres fundadores son fillos da premiada e recoñecida deseñadora galega Purificación García. Son María, Soledad e Marc.

Tres novos coas súas respectivas actividades profesionais que decidiron learse a manta á cabeza e apostar por un segmento que desde pequenos lles estivo prohibido por expreso desexo materno. «O sector da moda é moi competitivo. Estudaredes outra cousa», dicíalles Purificación García, a proxenitora, gran coñecedora das reviravoltas do téxtil.

E conseguiuno... ata agora. María, a maior, traballa no mundo das finanzas en Londres. É avogada e economista. Sole é un alma moito máis creativa, unha figura máis próxima ao que foi a súa nai. E logo está Marc que, cun ADE e Económicas, proporciona unha visión máis loxística e de modelo de negocio á empresa.

Os intentos da matriarca de afastalos do mundo da moda non prosperaron «Somos emprendedores grazas ao que a miña nai nos inculcou. Ensinounos a arriscarnos. Meternos en moda ten un claro vínculo co que mamamos en casa e, aínda que é verdade que a norma era desconectarnos deste sector, o certo é que é moi ilusionante e quixémolo aplicar neste proxecto», comenta Marc. O nome, Lonbali, responde ás sílabas das cidades onde residía cada un.

En menos de tres anos a compaña deu un paso de xigante. Unha boa parte dos seus produtos están esgotados na web, fai catro meses abriron a súa primeira tenda física no madrileño barrio de Salamanca -en plena milla de ouro da capital- e nos próximos meses queren entrar en Portugal, cun concepto de tenda similar ao do seu espazo en Madrid. Baleares, Barcelona, Valencia e Sevilla están tamén entre as cidades nas que Lonbali podería estar presente a medio prazo, anuncia Marc. O sector minorista tradicional cobra forza na firma destes emprendedores, curiosamente cando a orixe do seu éxito radica en Instagram. A foto dun bolso personalizado no que cabe de todo foi o punto de partida ás portas do verán do 2016. Coñecidas influencers e celebrities apoiaron a idea, e gustar fixeron o resto ata esgotar as existencias.

«É verdade que nacemos nas redes sociais, interactuamos co noso público, pero había unha necesidade clara de que os clientes tocasen o produto para ter confianza na marca. Queriamos entrar na canle tradicional e a nosa idea é montar showrooms, máis que tendas, para que a xente poida coñecernos. Non é ir ao retail tradicional, senón establecer un contacto persoal co cliente», explica o socio máis novo da firma.

A firma fabrica en Asia, pero quere achegar a produción a Alacante e Ubrique Hoxe, ao catálogo de Lonbali incorpóranse tamén neceseres, bolsos de man, carteiras, billeteras e moedeiros, que poden, ademais, personalizarse con nomes e mensaxes. Os fillos de Purificación García fixeron unha achega de 200.00 euros a un negocio que crearon con fondos propios. Confían, para este 2019, en obter uns resultados de ata medio millón de euros. A compaña, que manufactura en Asia, ten entre os seus obxectivos achegar a produción a España, con Alacante e Ubrique entre as súas prioridades como futuros fabricantes.

E sobre o téxtil? «A curto prazo non nos imos a meter; talvez cando sexamos moi grandes. A elección de accesorios e complementos é estratéxica. Non requiren tallas nin coleccións, temos produtos atemporales para todo o ano», matiza Marc.

E sobre a incorporación de Purificación García á firma: «É a nosa nai. Ela ten o seu traballo, as súas responsabilidades. A creación de produtos e os seus coloridos é interno. Pódeselle pedir algunha opinión, pero nada máis».