Bimba e Lola ten xa un centenar de tendas fóra de España

Manoli Sío Dopeso
m. sío dopeso VIGO / LA VOZ

A GALICIA ECONÓMICA

A firma abre un novo emprazamento no corazón de Milán e segue crecendo en Sudamérica

21 dic 2018 . Actualizado ás 19:52 h.

Bimba e Lola segue impulsando o seu negocio no mercado internacional a golpe de aperturas. A empresa viguesa de moda feminina acaba de pór en marcha a súa primeira tenda en Milán, coa que acada un fito, xa que se trata do número cen dos establecementos que ten operativos no estranxeiro.

O novo punto de venda está situado en Via Manzoni, no denominado quadrilatero della moda da cidade italiana.

Segundo explicou a empresa, a apertura enmárcase no plan estratéxico 2018-2022 que Bimba e Lola aprobou o pasado mes de xuño, coa prioridade de reforzar o seu proceso de internacionalización en Europa, Latinoamérica e Asia. Unha folla de ruta que foi aprobada tras cancelar o seu proceso de venda, xa que a empresa, que desde entón ten a José Luis Martínez de conselleiro delegado, chegou a manter conversacións avanzadas co fondo de investimento británico Permira.

A intención da compaña era gañar pulmón financeiro pondo á venda o 70 % do seu capital. A oferta de Permira estivo moi próxima aos 400 millóns de euros que pedían as irmás Domínguez por esa participación maioritaria.

Finalmente, cancelou o proceso e optou pola posibilidade de abrir o seu capital á entrada de investidores mediante a saída a bolsa, unha operación que pode estar en fase de estudo.

Segundo as estimacións dos expertos, o máis probable é que a téxtil viguesa se estea expondo agora ceder unha porcentaxe de accións maioritario e capitalizar unha suma próxima aos 200 millóns de euros, que sería o equivalente a cinco veces o resultado bruto de explotación (ebitda), que no 2017 foi de 33,5 millóns de euros.

No que vai de ano, a firma das irmás Domínguez puxo en marcha 35 establecementos no exterior e desembarcou nos mercados de Italia e Ecuador. Agora ten posto o radar en Colombia, concretamente en Medellín. Alí prepara a apertura da súa primeira tenda na capital do departamento de Antioquia, coa que acadará os cinco establecementos no mercado colombiano.

Ademais de en Colombia, Bimba e Lola opera noutros países de Latinoamérica como Chile, Perú, Ecuador e México. Este último é o principal mercado da firma en Latinoamérica, onde opera cun establecemento monomarca, outlets e puntos de venda en grandes almacéns como O Palacio de Hierro . Na actualidade a compaña está presente en catorce países.

Segundo as últimas contas, a firma pechou o exercicio 2017 cunha facturación de 180,8 millóns de euros, o que representou un crecemento do 18,5 % respecto ao 2016. As vendas no estranxeiro xeraron o 26 % da cifra de negocio.