Loiba lanza unha colección para seducir ao mercado mexicano

A firma do ortegano Francisco Maragoto participou na feira Intermoda, cun dos maiores distribuidores do país


ORTIGUEIRA

Loiba, a marca de moda téxtil e de calzado fundada hai unha década polo ortegano Francisco Maragoto, participou na feira Intermoda, en Guadalaxara, da man dun dos principais distribuidores do país. A aposta da firma por conquistar o mercado mexicano é firme, cunha colección para a tempada de verán de 2020 que Maragoto define como «colorista, moi alegre, vermellos intensos, moitos contrastes, pensando nos gustos de alí, pero sen abandonar os de aquí, dos que vivimos, polo menos de momento». Loiba redobra esforzos para seducir ás mexicanas, coas creacións de Mónica Fuentes .

A operación comezou a fraguarse o ano pasado, como parte dunha misión comercial do Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) no país latinoamericano. «Fixemos trato cun dos principais importadores, namorouse da colección e empezamos a traballar. E este ano tiramos a casa pola fiestra, a aposta é xigantesca», contaba o empresario pouco antes de coller o avión. Os deseños de Loiba (vestidos, blusas, chaquetas, pantalóns...) tomaron a feira, con repartición de material e presenza nos valos publicitarios e nas plazoletas que separan os postos.

Pola pasarela de Intermoda desfilaron as modelos con 35 deseños da marca galega, «case toda a colección», precisa Maragoto. O pase culminou cun cóctel de presentación, «para lograr o maior impacto posible». «Hai que vendela e despois, fabricala», comentou, sen renunciar á «alma galega» que identifica a Loiba. «Todo se confecciona en Santiago. Sabemos que é ir contracorriente, río arriba, pero cremos na fabricación nacional. Aí insistimos, aínda que resulte moi complicado competir con todo o que vén do sueste asiático. En realidade, non se pode, pero nós queremos...», incide, convencido.

Nestes dez anos de traballo -«duro, como leóns», recalca o creador- conseguiron forxarse un estilo. «En cada colección buscamos unha coordinación, unha personalidade; si es cliente de Loiba, que saibas que unha peza é de Loiba sen necesidade de ver a etiqueta. Insistimos sobre o que facemos ben, o que se vendeu ben», remarca.

A área téxtil representa o 90 % do negocio da firma, que naceu cos pés no chan, sobre bailarinas, as loibas coas que este emprendedor quería render homenaxe ao seu avó Antonio, «o zapateiro de Loiba», que faleceu hai case dous anos, aos 94. En 2018, a empresa aliouse con José Sáenz, fabricante de calzado de Arnedo (A Rioxa), e este ano volveron a mirar á zapatería, que nunca habían apartado do todo, cunha nova colección, «mini». «Reclamárannola e volvemos para crear unha familia coa colección de moda», explica o fundador. Venden en Chile, varios países europeos e en España. Agora, México abriulles as portas.

«Sabemos que é ir río arriba, pero todo se confecciona en Santiago [...]. É a alma ‘galega'»

Coñece a nosa newsletter con toda a actualidade de Ferrol

Creamos para ti unha selección de noticias da cidade e a súa área metropolitana para que as recibas no teu correo electrónico. Descobre o noso novo servizo.

Votación
2 votos
Comentarios

Loiba lanza unha colección para seducir ao mercado mexicano