Unha vía de diversificación de tráficos aberta hai 20 anos foi a de Forestal do Atlántico
07 ene 2019 . Actualizado ás 05:00 h.O Porto de Ferrol pechaba un ano no que conseguira uns tráficos de catro millóns de toneladas. Entón, ese balance resultaba altamente positivo, xa que implicaba un incremento do 20 % con respecto ao exercicio anterior. Case o 70 % dos tráficos que movía a rada local pertencían á trasfega de carbón para a central térmica de Endesa nas Pontes.
Ferrol situábase moi por amais da media dos portos estatais, que entón rexistraran subidas da súa actividade dun 4 %.
A diferenza do que sucede actualmente, o organismo marítimo ferrolán non acadara aínda unha gran diversificación dos tráficos, tendo un gran peso o mencionado mineral, e tamén a chatarra -para Megasa-, o aceiro e a madeira.
A chapa naval, con destino aos estaleiros da ría ferrolá, tiña gran peso no catálogo de produtos que se desestibaban na rada local.
Unha vía de diversificación de tráficos foi a aberta por Forestal do Atlántico, que recibía urea e metanol para a fabricación de colas de taboleiro.
Entón, a reivindicación de que Ferrol tiña que contar cun porto exterior estaba amais da mesa.