Volve Sonic, o ourizo máis veloz

Brais Capelán REDACCIÓN

EXTRAVOZ REDE

Sega segue apostando por un dos seus personaxes máis carismáticos. Nos noventa competiu con Mario e agora Sonic regresa con argumentos que non defraudarán a ninguén: un novo título que combinará os escenarios en 3D coa acción máis clásica e outro lanzamento desenvolvido por fans da saga que está inspirado nas experiencias clásicas que converteron ao ourizo azul nun auténtico fenómeno.

02 jul 2018 . Actualizado ás 20:59 h.

E n o mundo dos videoxogos nunca é tarde para redimirse e volver saltar á palestra. En Sega son coñecedores disto e apostan por un dos seus personaxes máis icónicos. Sonic cumpriu o ano pasado 25 anos e fíxoo con dous anuncios sorpresa: unha nova aventura que buscará facer esquecer os últimos fracasos do ourizo azul en consolas e unha homenaxe aos primeiros títulos, que catapultaron ao personaxe e á empresa cara ao cume do entretemento dixital.

Unha partida extra

O cuarto de século dunha das sagas máis eloxiadas dos videoxogos non se podía quedar só en homenaxes e miradas ao pasado. Sonic Forces chega para enganchar de novo ao público aos frenéticos niveis do ourizo azul. Sonic Team farao pondo toda a carne no asador e recollendo os escintileos positivos dos últimos lanzamentos da saga, moi inferiores en termos de calidade fronte aos orixinais de Megadrive.

Desde que foi presentado no E3, se han ir debullando detalles deste título. Nel controlaremos ao Sonic clásico e ao moderno, ou o que é o mesmo, xogaremos en dous e tres dimensiones dependendo do nivel. A historia que se nos presenta terá, de novo, como malo final ao doutor Eggman, que se valerá dun exército formado por icónicos viláns da saga e un misterioso novo personaxe chamado Infinite. Situarémonos nun futuro apocalíptico e, xunto a outros actores da franquía como Tails, Knuckles ou Amy, encarnaremos á resistencia que tratará de devolver a calma á Terra.

A gran novidade é que poderemos crear o noso propio personaxe xogable, que loitará xunto a Sonic. Poderemos elixir entre distintas especies, cada unha coas súas propias habilidades e equipadas con ferramentas que nos permitirán avanzar dun modo ou outro nos niveis.

O xogo chegará ao mercado o próximo 7 de novembro con contido descargable debaixo do brazo. Trátase do Episodio Shadow, que nos permitirá coñecer a orixe dos acontecementos narrados na campaña a través da historia deste personaxe.

O espírito orixinal

Arrinca o xogo e o logotipo pixelado de Sega fará pensar a máis dun que está en 1992 e ante si ten unha Megadrive. Non é o caso, pero Sonic Mania loita para que o xogador lembre aquelas sensacións que espertaban con cada nivel do ourizo azul. Este título, que xa está á venda para todas as plataformas, é froito do traballo de distintos desenvolvedores independentes e, sobre todo, fans de Sonic, que foron recrutados por Sega para render homenaxe ao ourizo polos seus 25 anos.

Non se trata dun xogo novo, senón dun conglomerado dos mellores aspectos dos primeiros Sonic: 1, 2, 3, Knuckles e CD. O obxectivo está claro: que os afeccionados lembren aquelas tardes atravesando niveis a fume de carozo e que os novos xogadores descubran un das iconas da historia dos videoxogos. Xa que logo, non é nin un xogo novo nin unha remasterización, pero conserva plenamente a esencia da saga.

En Sonic Mania atoparémonos con revisións de escenarios clásicos como Green Hill, o mítico primeiro mapa, ou Chemical Plant. As novidades na estrutura dos niveis son mínimas para conservar o seu encanto orixinal. Si se introducen novos xefes finais. En total, percorreremos 12 mundos e 24 fases, o que nos manterá entretidos unha boa cantidade de horas, xa que poderemos iniciar a nosa aventura con Sonic, Tails ou Knuckles, cada un con habilidades distintas.

Para aqueles que rompían o mando ante un Game Over que obrigaba a volver atravesar todos os niveis de novo, este título inclúe a posibilidade de gardar cada vez que acabamos cun malo final. Para os veteranos, tamén se pode prescindir desta opción.

Ademais do modo principal, tamén hai outras posibilidades para espremer o xogo ao máximo, como o Time attack, que busca aos xogadores máis veloces e permitiranos comparar o noso tempo nun ránking online. Tamén destaca o modo multijugador, para gozar acompañado de Sonic ou descubrirllo aos amigos.

Nintendo SNES Mini

Apenas dez minutos tardou en esgotarse no Xapón o día do seu lanzamento. Nintendo volveu a triunfar a base de apelar á nostalxia dos xogadores co seu SNES Mini, a segunda consola da serie Nintendo Classic Mini. A compaña nipoa segue sacando tallada dos videoxogos retro.

Nesta ocasión, atopámonos ante a versión reducida dunha das mellores consolas da historia, que contén un total de 21 xogos, incluído Star Fox 2, que foi cancelado antes do seu lanzamento. Ademais, hai outros títulos que marcaron unha época, como Super Mario World, Megaman X ou Final Fantasy III. Unha das novidades con respecto a Nes Mini é o tamaño do cable dos seus mandos, máis longo e, xa que logo, máis cómodo para os xogadores. Ademais, estes poden ser usados en Wii e Wii Ou, xa que contan coa conexión propia de Nintendo.

A máquina, lonxe de ser unha reprodución exacta da orixinal, chega con HDMI e mini USB para carga. Unha das súas características principais é o seu doado transporte, debido en gran medida ás súas pequenas dimensións. Ademais, a SNES Mini conta cun sistema de rebobinado que nos permite corrixir os nosos erros mentres xogamos. Tamén é posible gardar en calquera punto da partida. A nova máquina de Nintendo saíu ao mercado o 28 de setembro e xa hai problemas de «stock» en tendas.