Apple e Facebook a por o contido audiovisual

EXTRAVOZ REDE

A marca da mazá investirá 1.000 millóns de dólares para dotar á súa plataforma de series e películas propias. Facebook tamén creará un apartado para vídeos e televisión dixital.

27 ago 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Di a estatística que cada minuto se soben a YouTube 300 horas de vídeo e que se consumen máis de 3.000 millóns de horas ao mes, das cales máis da metade proceden de dispositivos móbiles. Comprimidos e smartphones puxeron na man dos usuarios pantallas portátiles nas que as grandes tecnolóxicas tamén pelexan por entrar. O obxectivo é competir non só co inmenso colector de vídeos que é YouTube, senón tamén coas novas plataformas de streaming. O éxito de servizos como Netflix, Amazon Prime ou HBO serviu para demostrar o gancho que ten entre o público a posibilidade de consumir contidos audiovisuais á carta, cando queira e onde queira.

Apple acaba de anunciar que investirá mil millóns de dólares (850.000 euros) para comprar e producir series e películas o próximo ano e converterse así nun novo axente do mercado audiovisual. Con elas quere enriquecer o seu servizo de Apple Music, unha plataforma musical que, cos seus 27 millóns de subscritores, non logrou aínda facerlle sombra aos 60 millóns que ten Spotify. Desde hai pouco, os abonados ao servizo de Apple teñen acceso tamén aos dous primeiros programas do que é aínda un xerme de servizo televisivo. O primeiro foi o concurso Planet of the Apps, no que creadores de aplicacións teñen que conseguir financiamento para os seus produtos convencendo un xurado composto por Jessica Alba, Gwyneth Paltrow, Gary Vaynerchuk e Will.i.am.

«Carpool Karaoke»

Este mes Apple estreou o segundo dos seus programas, Carpool Karaoke. The Series, unha serie derivada do espazo de humor que presenta James Corden no seu latexa-night americano. Cada martes estrea un novo episodio no que unha parella de famosos viaxan en coche e cantan as súas cancións favoritas mentres contan anécdotas. Entre os viaxeiros están parellas como o propio Corden e Will Smith; Maisie Williams e Sophie Turner, as irmás Stark de Xogo de tronos; Shakira e Trevor Noah; ou Miley Cyrus e familia.

Tamén Facebook quere sumarse a esta batalla polo contido dixital e anunciou o lanzamento de Watch, un novo apartado con contido audiovisual para animar aos seus 2.000 millóns de usuarios mensuais a pasar máis tempo conectados á rede Zuckerberg. As súas negociacións con Hollywood avanzan para, ademais de aloxar os vídeos dos usuarios, crear series e espazos propios.