Shooter online: acción multijugador

Brais Capelán

EXTRAVOZ REDE

O apoxeo dos deportes electrónicos ha ir da man dos múltiples lanzamentos de títulos de acción en primeira persoa. Os estudos buscan fórmulas novas para atraer a xogadores con entregas periódicas.

28 may 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

O mundo dos deportes electrónicos ou eSports evolucionou de xeito exponencial nos últimos anos, tanto no número de xogadores como de patrocinadores e empresas interesadas. A pesar de que os títulos de rol adoitan acaparar un maior protagonismo entre o público, os videoxogos de acción en primeira persoa gozan dunha maior penetración no mercado -profesional e afeccionado- polo seu doado manexo e os estándares dun xénero que madurou con sagas como Medal of Honra.

No 2003 tivo lugar o lanzamento de Call of Duty para PC. Desde entón, a franquía de Infinity Ward dominou un mercado cada vez máis polarizado. Na actualidade -a pesar de que o estudo xa traballa nun novo título ambientado na Segunda Guerra Mundial, que sairá a finais de ano baixo o título WWII- a aposta céntrase polas batallas futuristas de Infinite Warfare, videoxogo presente na Liga de Videoxogos Profesional, a principal empresa de eSports española. Trátase dunha das propostas xogables que mellor se adapta aos deportes electrónicos pola súa gran variedade de personaxes e habilidades.

Moi preto da franquía de Infinity Ward atópase un dos grandes baluartes de Electronic Arts. Battlefield 1 resultou ser unha grata sorpresa para os entusiastas da acción en primeira persoa. A arriscada aposta pola Primeira Guerra Mundial cando o resto de compañas profundan en ambientes futuristas resultou ser todo un acerto. O título contén numerosos escenarios, varios tipos de vehículos terrestres e aéreos -incluíndo ata cabalos- e unha ampla variedade de armas características da primeira metade do século XX. Sin duda, unha alternativa diferente e moi divertida á saga Call of Duty, que contraatacará proximamente cun título moi similar.

Acción futurista

Xunto a Battlefield 1, Electronic Arts tamén pensou naqueles fanáticos da acción futurista. Para eles, Titanfall 2 supón unha boa dose de adrenalina polo seu novo sistema. En cada partida, de seis contra seis, cada xogador controla a un piloto, que ten un titán ao seu mando. Trátase de enormes máquinas de guerra que aumentan as posibilidades dos usuarios durante o combate. Ademais, esta segunda entrega conta cun modo campaña encomiado pola crítica especializada.

Outra das opcións do xénero shooter multijugador que excedeu o éxito agardado foi Rainbow Six: Siege. A mecánica é bastante sinxela: partidas de cinco contra cinco, un bando de terroristas ou delincuentes e outro de forzas especiais. A acción transcorre en escenarios como mansións ou avións e o xogador ten no seu poder numerosos dispositivos propios dos corpos de seguridade que lle permitirán acabar de múltiples formas cos seus inimigos e interactuar e modificar o escenario a pracer. De feito, son moi populares os vídeos deste xogo de Ubisoft polas súas rocambolescas situacións, xa que non é desatinado eliminar un só usuario a todo o equipo rival.

O fenómeno shooter non pasou desapercibido para grandes estudos de videoxogos que permanecían alleos a este xénero. É o caso de Blizzard, recoñecida por xogos da talla de Starcraft, Diaño ou Warcraft. Nesta ocasión, deixaron ao carón o rol para crear Overwatch, un título de acción cooperativa e competitiva no que se enfrontan cinco xogadores en dous bandos. Ao comezo de cada batalla, o usuario debería seleccionar a un personaxe co que afrontará a partida. Cada un ten unhas características e habilidades propias, polo que o xogador debe escoller aquel que se adapte ao seu estilo de xogo.

Para rematar, non hai que esquecerse de Destiny, un RPG en primeira persoa con modalidades competitivas. A finais de ano chegará a súa segunda entrega a PS4 e promete ser outro dos alicientes do xénero shooter.