O éxito da versión eléctrica

Por Juan Torrón

MOTOR ON

O Peugeot 2008 converteuse en todo un modelo de éxito a nivel mundial. A súa fabricación en exclusiva desde a planta que Stellantis posúe en Galicia vese reforzada pola chegada da motorización cento por cento eléctrica

17 jul 2022 . Actualizado ás 05:00 h.

O ano pasado Peugeot xa logrou que o 2008 fose o terceiro turismo máis vendido en España, segundo no segmento B dos SUV. A día de hoxe, no primeiro semestre deste ano, esas posicións mantenas con máis de 8.200 unidades vendidas ata xuño. Ademais, o e-2008, que é a versión cento por cento eléctrica, logra ocupar a segunda posición no seu segmento.

Ao volante deste eléctrico, polas sinuosas estradas de Galicia, puidemos comprobar como empurran de forma moi rápida os seus 100 quilowatts de potencia. Desde parado só tardamos 9 segundos en acadar os 100 quilómetros por hora e polos pequenos pobos sorpréndense ao vernos pasar e non escoitar o seu motor. Durante o seu manexo podemos elixir entre tres modos diferentes de condución: Eco, Normal e Sport.

Peugeot ha logrado con sus numerosas ayudas a la conducción que este Peugeot 2008 pueda ofrecer una conducción autónoma de nivel 2.
Peugeot logrou coas súas numerosas axudas á condución que este Peugeot 2008 poida ofrecer unha condución autónoma de nivel 2.

Equipado cunha batería de 50 quilowatts hora e refrixeración líquida lógrase unha autonomía de 342 quilómetros. Recárgaa desta batería pode oscilar entre as 16 horas en toma doméstica reforzada a 3,2 kw aos 30 minutos, se conseguimos un cargador rápido de 100 quilowatts, algo que resultará moi difícil de conseguir, polo menos na nosa comunidade autónoma.

Exteriormente, o Peugeot e-2008 aseméllase na súa totalidade aos seus irmáns térmicos, con pequenos detalles como a e en azul sobre as aletas dianteiras e o portón, unha grella dianteira diferenciadora e por suposto a ausencia do tubo de escape. Xa no seu interior, o protagonista é o i-cocpkit que, co seu volante de pequenas dimensións, permite ver os reloxos e toda a información por amais de leste, mentres as súas numerosas axudas á condución facilítannos a súa manexo.

O 75% da produción de Vigo sae en barco

Un de cada tres vehículos producidos en Vigo é un Peugeot 2008. O ano pasado o Centro de Stellantis produciu máis de 493.000 vehículos, o que supuxo 2.300 unidades ao día a pesar da crise dos microchips. Con este volume de produción diario a loxística cobra unha especial importancia. Do fabricado a diario, un 3% sae en ferrocarril, mentres en camión faino tan só o 22 % e é o porto de RO-RO o encargado de dar saída ao setenta e cinco por cento restante.

Rutas cara a todo o mundo saen de Vigo a diario con barcos capaces de transportar máis de tres mil coches, mentres a campa de Bouzas é capaz de albergar ata 18.000. Unha campa que estes días foi noticia co gallo de unha nova ampliación do espazo. Precisamente desde Bouzas, o Peugeot 2008 chega a máis de 55 países. O Sistema 1 do Centro de Vigo converteuse nun referente da industria do automóbil. Desde as súas renovadas liñas de montaxe fabrícanse máis de 200.000 Peugeot 2008 ao ano (220.557 no 2021, para ser exactos), dos cales o 12,2% pertenceron á súa versión eléctrica. Cifra que se está incrementando de forma exponencial debido á alta demanda de países, sobre todo no norte de Europa.