Skoda Enyaq iV: golpe de efecto eléctrico

Por Juan Ares

MOTOR ON

Jaime SAINZ DA MAZA

Skoda supérase a si mesma co seu primeiro SUV eléctrico, este Enyaq iV construído coa plataforma MEB do grupo Volkswagen, pero que pon o listón moi alto en canto a calidade, deseño e comportamento, aínda que mantén a súa liña de prezos axustados desde 29.900 euros.

24 jul 2021 . Actualizado ás 08:37 h.

O Enyaq iV entrará a competir no segmento dos SUV compactos eléctricos cos seus 4,65 metros de lonxitude, onde está o Volkswagen IDE.4 co que comparte plataforma, aínda que non sexa un SUV propiamente devandito, ademais do Hyundai Ionic 5, o Audi Q4 e-Tron ou o futuro Cupra Born, algo máis compacto.

O Skoda Enyaq identifícase co resto dos SUV da marca, aínda que na súa grella pechada xa denota a súa condición eléctrica, pero mantén formas angulosas e marcadas, comúns ao fabricante.

No interior, ademais do taboleiro dixital de 5,3 polgadas, ten unha gran pantalla central de 13 que inclúe numerosas funcións do coche, deixando o interior con moi pouca botonería. Os materiais son de boa calidade e como sempre en Skoda goza de numerosos ocos. Tamén a habitabilidade está moi conseguida, as cinco prazas son amplas e resulta un coche cómodo.

CATRO POTENCIAS

Os tamaños das súas baterías son de 58 e 77 kWh. Coa primeira (60) consegue 180 cabalos e unha autonomía anunciada de 400 quilómetros. Coa batería máis grande (80) escala potencias de 204, 265 e 306 cabalos con autonomías de 520 ou 470 quilómetros.

A tracción é traseira nos dous primeiros casos, mentres a 80X de 265 cabalos e a RS de 306 cabalos, que sairá no 2022, son 4x4.

O prezo de saída de 29.900 euros é para a versión 60, con descontos comerciais (Plan Moves con achatarramiento e financiamento) incluídos.

Haberá tamén unha versión cupé para máis adiante.

Os acabados tamén son moi extensos, con niveis Loft, Lodge, Lounge, Suite, EcoSuite, Sportline e RS, ademais de once paquetes temáticos opcionais.

Entre as opcións que ofrece este Enyaq iV está a dun chasis con especificaciones deportivas, con suspensión máis dura e que rebaixa a altura ao chan, ou o sofisticado Chasis Dinámico Adaptativo. Tamén hai que contar que o condutor dispón de selector de modos de condución con Eco, Comfort, Normal e Sport como opcións. Con todos estes aditamentos, o Enyaq iV móstrase moi áxil en curvas e eficaz en cidade, terreos onde mellor se move.

Outro aspecto destacado é a recuperación de enerxía en descensos e freadas, eficaz porque o coche o realiza de modo automático ao ler os sinais de tráfico, ou ben o condutor por medio de levas no volante.

En conectividad o Enyaq iV é tamén un avanzado con acceso permanente a Internet e conexións inalámbricas dos teléfonos. Tamén conta coa aplicación MySkoda para controlar a carga de batería.