Ducati Multistrada V4 S, atómica

MOTOR ON

Co seu motor V4 de 1.158 cc e 170 cabalos, as sensacións de condución da Ducati Multistrada son únicas. Ademais é a primeira moto no mundo que incorpora radar dianteiro e traseiro.

20 jun 2021 . Actualizado ás 13:09 h.

E n os seus dezaoito anos de vida a Multistrada xa conquistou a 110.000 clientes de todo o mundo. É unha moto que ofrece sensacións infinitas, cunha alta tecnoloxía e que nesta cuarta xeración achega máis lixeireza con só 215 quilos de peso.

Os radares, que son novidade mundial, permítenlle gozar dun control de cruceiro adaptativo, adiantándose ao seu tempo.

Os técnicos de Ducati traballaron moito para aumentar ata 60.000 quilómetros os intervalos de mantemento da moto. O navegador, as luces cuneteras e o control de cruceiro adaptativo facilitan o seu confort de condución, e o deseño tamén se coidou neste sentido, cunha ergonomía moi traballada nunha moto pensada para grandes rutas, tanto por asfalto como off road.

Os sistemas de asistencia, como o de arranque en costa ou o de estabilidade, facilitan a súa manexo.

Un nova Monster

Tras 25 anos no mercado a Ducati Monster busca lixeireza co seu novo chasis, que rebaixa o seu peso ata os 166 quilos. É unha moto á que non lle sobra nada, pero que ten o imprescindible para facer gozar aos seus propietarios.

O corazón da moto é o motor bicilíndrico en L Testastretta 11° de 937 cc con distribución desmodrómica. A potencia máxima é de 111 CV a 9.250 rpm cun par de 9,5 kgm a tan só 6.500 rpm. Grazas á maior cilindrada respecto da versión de 821 cc, o par mellorou en todas as revolucións, especialmente nas medias-baixas, que son as máis utilizadas na estrada e en curvas. O motor da nova Monster garante tamén un bo rendemento grazas á nova caixa de cambios e ao Ducati Quick Shift Up/Down de serie.

Hai unha versión limitada para conducir con carné A2.