Fabricado en Vigo e con motor eléctrico

MOTOR ON

O novo Peugeot 2008, un atractivo SUV do segmento medio, chegará a finais de ano ao mercado español con variantes de motores de gasolina e diésel, así como unha versión eléctrica.

15 jul 2019 . Actualizado ás 10:21 h.

Será un das modelos máis notables deste ano e ademais ten o sinal de Galicia Calidade, pois será outro dos produtos Peugeot que sairán da fábrica de Vigo. O novo 2008 chega ademais ao corazón do mercado europeo, que agora o forman os SUV do segmento medio, os máis demandados na maioría de países do continente. Será, xa que logo, un coche de alta demanda ao que se lle presupoñen moitas vendas.

Chega para substituír ao anterior 2008, que se lanzou no 2013 e que se fabricaba na planta francesa de Mulhouse, onde se chegaron a producir máis dun millón de vehículos.

O novo 2008 será ademais o adiantado da electrificación de Peugeot, xa que disporá, xunto aos seus motores de gasolina e diésel, dunha versión totalmente eléctrica con 160 cabalos (100 kw) grazas a unha batería de 50 kWh que lle concede unha autonomía de 310 quilómetros.

Pero o primeiro que sorprende do novo 2008 é a súa tremenda evolución respecto ao modelo actual, máis ben unha revolución. A súa lonxitude aumenta ata os 4,30 metros, pero todo o demais cambia, herdando o estilo do seu irmán maior o Peugeot 3008, con liñas musculosas e aplomadas, mostrando carácter, especialmente nas súas versións GT e GT Line. O volume do maleteiro é de 434 litros.

O interior tamén é totalmente novo, cun taboleiro dixital e o característico i-cockpit de volante pequeno coa pantalla dixital sobresaíndo por amais , ademais doutra pantalla central, tamén elevada.

En canto á oferta de motorizacións, o novo Peugeot 2008 disporá do mejorcito do grupo, empezando polos motores de gasolina Pure Tech con 100, 130 e 155 cabalos, coas caixas EAT8 dispoñibles para as versións máis altas, así como os diésel de 100 e 130 cabalos, esta última con caixa automática tamén.

Á marxe dos seus motores, o 2008 levará toda a tecnoloxía da que dispoñen xa os 3008, 5008 e 508, buques insignia da marca. Empezando polo Drive Assist, que mantén o coche no carril e ao mesmo tempo mantén velocidade e distancia cos coches que nos preceden (isto asociado sempre á caixa EAT8), co que falamos xa dun certo grao de condución autónoma. Ao que hai que engadir o Park Assist, que move a dirección en por si á hora de aparcar, as alertas de cambio de carril ou de fatiga do condutor, así como o cambio automático de longas a curtas, o recoñecemento de sinais de tráfico ou o control de ángulo morto. A navegación na pantalla central é en 3D co sistema Tom Tom Traffic, os teléfonos poden ir conectados e nalgunhas versións dispón de tres modos de condución (Eco, Normal ou Sport), así como un Grip Control con modos de condución adaptados a terreos fose do asfalto e con control electrónico de descenso.

O novo Peugeot 2008 galegos ameaza por converterse na nova referencia no segmento dos SUV do segmento compacto.

O actual 2008 franceses vendeu máis dun millón de unidades

O Peugeot 2008 é un modelo que se comezou a producir no 2013, derivando do 208, na planta francesa de Mulhouse, na que se chegaron a fabricar un millón de unidades. Este modelo, que estará nos concesionarios ata que apareza o novo tras o verán, mide 4,15 metros de longo, quince centímetros menos que o do 2019. Supuxo o inicio dunha nova xeración de SUV da marca, que ata ese momento herdaba a tecnoloxía de modelos de Mitsubishi. Despois chegarían os actuais 3008 e 5008.

O 2008 viña cubrir un oco importante no mercado e foi un dos SUV compactos pioneiros no mercado, xunto ao Renault Captur. Estaba dotado do por entón avanzado sistema Grip Control, que regula automaticamente a tracción a diferentes tipos de terreo, como area ou neve, aínda sen tracción total. Tamén foi un avanzado do i-Cockpit, o posto de condución característico de Peugeot.