O coche máis caro do mundo

MOTOR ON

O Salón do Automóbil de Xenebra é a feira das vaidades, un lugar onde se poden ver as xoias máis incribles como unha seda, obras de arte dos carroceros máis afamados. Este ano a palma levoulla un Bugatti de 11 millóns de euros, declarado como o coche máis caro do mundo. Ademais dos deportivos, os pequenos eléctricos e os utilitarios urbanos ocuparon espazo entre as estrelas.

17 mares 2019 . Actualizado ás 09:21 h.

Bugatti A Voiture Noire. O MÁIS CARO DO MUNDO

Exemplar único con motor de 16 cilindros e 1.500 cabalos, sin duda un coche para exhibir máis que para utilizar. Unha obra mestra que se revalorizará.

FABRICE COFFRINI

Ferrari F8 Tributos. O MÁIS POTENTE

Ferrari sobe o listón de potencia con este F8 Tributos de motor V8 con 720 cabalos, que sucede ao 488 GTB e que fai unha chiscadela ao mítico F40 dos anos 80.

Lamborghini. FURACÁN SUPER TROFEO

Os Gentleman Driver, esa clase de adiñeirados pilotos de carreiras, teñen no Trofeo de Lamborghini unha das súas expresións máis notables. E para facer carreiras cunha xoia nada mellor que este Lamborghini Furacán Super Trofeo Evo que a Squadra Corse da marca de Santa Ágata exhibiu no salón de Xenebra.

Aston Martin Vanquish. VOLVE O MOTOR CENTRAL A La MARCAS

En forma de «concept car» aínda, a marca británica exhibía un modelo dotado de motor central, para situarse por baixo da súa estrela Valkyrie. Trátase dunha realización en aluminio cun motor V6 que podería ver a luz no ano 2022.

Golden Sahara II. UNHA RAREZA PRESENTADA POR GOODYEAR

Un icónico Golden Sahara II dos anos 50 foi protagonista en Xenebra lucindo na «caseta» da firma de pneumáticos Goodyear, que o calzó cuns espectaculares pneumáticos de caucho sintético translúcido con iluminación interior que os fai brillar na noite.

Hispano Suíza Carmen. A MARCA ESPAÑOLA RESUCITA CUN ELÉCTRICO

Espectacular «rentrée» en escena da marca cun modelo eléctrico con máis de mil cabalos, feito en fibra de carbono e que rende tributo a un Hispano Suíza cupé de 1938. 

Honda e. O NOVO ELÉCTRICO DA MARCA

Este prototipo adianta o que será un futuro coche eléctrico de carácter urbano de 3,90 metros, que Honda comercializará nuns anos, anunciando 200 quilómetros de autonomía e conectividad a lume de biqueira.

Skoda Kamik. COMPETENCIA PARA O SEAT ARONA

O SUV pequeno da marca, xa que logo competencia directa para o Seat Arona, aínda que moito menos atractivo, desvelou a súa silueta en Xenebra. Mide 4,24 metros de longo e ten un gran maleteiro de 400 litros.