Por fin, éraa eléctrica

MOTOR ON

Baixo o nome de EQ Mercedes lánzase a unha nova era de mobilidade eléctrica e en París escenificouno con dous novos modelos, que compartían protagonismo cos novos Clase B e GLE.

14 oct 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Dos EQ eléctricos vimos dúas versións, unha xa en estado case de serie, o EQC, que será o primeiro modelo que sairá á venda no 2019, e outra máis preciosista EQ Silver Arrow, un deportivo que rendía culto ao plusmarquista de velocidade W125 de 1937.

Ademais, o Clase B quere tomar novos bríos cun carácter máis sport que antes, conservando as súas virtudes familiares e ruteras.

Pero a gran novidade da caseta era o GLE, o SUV con maior éxito comercial da historia da marca, que na súa nova xeración potencia as súas virtudes off road, ademais de ofrecer ao seu condutor unha nova interfaz de conectividad, motores mellorados e outras innovacións técnicas no seu equipamento.

Tamén vimos o novo acceso á gama AMG da marca nun Clase A que ata agora non dispuña destas versións deportivas.

EQC, UN MOTOR ELÉCTRICO EN CADA EIXO

O EQC será o primeiro elécatrico da marca e porase á venda no 2019. Leva dous motores eléctricos, un para cada eixo, cunha potencia total de 300 kw, que equivalen a 408 cabalos, e a súa autonomía estímase ao redor dos 405 quilómetros.

CLASE B, NOUTRA DIMENSIÓN

Sairá leste mesmo ano ao mercado e é máis espazoso e deportivo que o actual, incorporando ademais elementos de seguridade do mesmo Clase S.

NOVO GLE CON TREN DE RODAXE ACTIVA

Entre as súas innovacións, o novo GLE ten un tren de rodaxe hidroneumático activo que permite regular as forzas de amortiguación e suspensión para cada roda.