Superventas reinventado e mellorado

MOTOR ON

Na historia recente de Mercedes , o Clase C é o seu produto estrela, o modelo de máis éxito, con máis de 400.000 unidades vendidas en 2017. Agora chega unha renovación do superventas que afecta os seus catro carrocerías, berlina, familiar, coupé e cabrio, con novidades importantes como a micro hibridación dos seus motores ou o cadro reloxos dixital, que é opcional.

15 jul 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Os cambios son máis ostensibles no interior que no seu deseño, onde apenas se modificaron os paragolpes e as luces. Así que hai que sentarse dentro do novo Clase C para descubrir, sempre que teñamos elixido a opción, un cadro dixital de 12 polgadas, que se completa coa outra pantalla multimedia central de 10 polgadas. Tamén o volante segue sumando mandos no seu interior.

Onde realmente se produce unha evolución importante do Clase C é nas súas motorizacións, onde destacan os seus motores de catro cilindros, de 1.5 litros para o C200 con 184 cabalos, pero que ten como novidade a incorporación dunha micro hibridación de 48 voltios (EQ Boost) que contribúe a rebaixar emisións e consumos; ademais de darlle novos bríos en aceleracións, xa que o motor eléctrico achega 14 cabalos adicionais que tamén serven para manter o motor de combustión apagado na condución en modo planeo, cando o coche se desliza en chairo ou costa abaixo sen requirir demasiada potencia. Un sistema que cada día se utiliza máis. 

En gasolina haberá tamén unha versión de 2.0 litros para o C 300, con 258 cabalos de potencia.

En canto ás versións diésel, incorpóranse novos propulsores de 1.6 litros para o C 200 d de 160 cabalos e o C 220 d de 194.

Á marxe, por suposto, contarase coas potentes versións AMG como o C 43 4 Matic de 390 cabalos unido ao cambio Speedshift TCT 9G e tracción integral.

CON TODA A TECNOLOXÍA

Non fai falta dicir que o novo Clase C incorpora todos os sistemas de asistencia á condución dispoñibles no grupo. Por exemplo o control de cruceiro adaptativo, máis eficaz aínda que o anterior ao incluír radar e cámara frontal máis modernos que permiten asistente activo de cambio de carril, de freada de urxencia e de dirección.

A nivel de tren de rodaxe tamén pode incorporar a amortiguación regulable en tres etapas con dirección directa deportiva ou ben a suspensión pneumática.

Tamén a nivel multimedia o sistema Command Online, dispoñible como opcional, permite navegación 3D con representación topográfica e visión real tridimensional de edificios e mapas. Como curiosidade, o Clase C ten climatización conectada ao GPS, que permite baixar o nivel do aire acondicionado, por exemplo, cando entramos nun túnel.

O Clase C berlina e familiar xa está nos concesionarios.