A elasticidade feita moto

MOTOR ON

A saga V-Strom de Suzuki converteuse nunha das máis valoradas do segmento trail sport-turismo pola súa polivalencia tanto dentro como fose do asfalto. Por amais da 250 e a 650 atópase a 1000, en versión normal ou XT, que ofrece unha relación calidade/prezo moi superior ás súas competidoras.

17 jun 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

As maxitrail son os SUV das dúas rodas, motos de grandes dimensións, pensadas para viaxar con comodidade e cargados equipaxe, e con versións capaces de saír do asfalto. A V-Strom 1000 de Suzuki é probablemente a mellor en relación calidade-prezo do mercado. Non ten unha electrónica sofisticada, nin esas luces led tan aparentes doutros modelos, pero queda co que é a esencia dunha boa moto: fiabilidade e un tacto único de condución.

DESEÑO

O deseño da V-Strom 1000 segue a tendencia do pico de pato tan de moda ultimamente. Enriba sitúase un dobre faro disposto en vertical e unha pantalla que, aínda que parece pequena, é bastante efectiva, xa que se pode regular en tres sitúes. Unha protección de plástico gris abraza o depósito e a gráfica é máis discreta que antes, ata o punto que non revela a cilindrada por ningún lado. Os retrovisores cuadrangulares, o impoñente tubo de escape e a gran grella que remata o colín completan unha imaxe bastante rotunda.

O cadro de instrumentos ten unha configuración clásica, cunha esfera analóxica para o cuentarrevoluciones e unha pantalla dixital que se manexa desde un botón na piña esquerda. Na parte de arriba mostra a marcha engranada e a velocidade, e na de abaixo a temperatura do aceite e do motor, o nivel de carburante e o modo de control de tracción seleccionado: hai dous niveis, ademais da posibilidade de desconectalo.

Unha toma de corrente, o cubrecarter e os protectores para as mans son as únicas concesións ao equipamento. O asento do piloto é moi amplo, unha auténtica cadeira de brazos, e a súa baixa altura permite un cómodo manexo da moto en parado. En canto ao pasaxeiro, dispón dunhas grandes asas para agarrarse.

MOTOR

A V-Strom rende 100 cabalos a 8.000 revolucións, pero o par máximo obteno xa a 4.000 voltas. Isto significa que é unha moto con potencia desde o principio, que ten baixos, medios e talvez menos altos que outros modelos, pero o seu agrado de condución é moi elevado. A resposta ao puño é inmediata e bastante suave grazas ao control de tracción. Tamén nos gustou moito o tacto do embrague, nada duro e que conta con limitador de par, o que facilita reducións sen coces nin tiróns.

En marcha sorprende o doado que é metela en curva, tombar e levantar. Se hai unha palabra que define esta moto é elasticidade, tanto pola dozura do seu motor bicilíndrico como pola capacidade de adaptación do chasis, formado por dúas vigas de aluminio.

PARTE CICLO

Pártea ciclo está moi lograda, cunha pinza investida totalmente regulable e un amortecedor traseiro cuxa firmeza se pode abrandar ou endurecer mediante un pomo xiratorio de doado acceso. A freada dianteira inclúe pinzas dianteiras radiais de 4 pistones da marca Tokiko, que morden discos perforados de 310 milímetros. O ABS é capaz de actuar en curva e adaptar a potencia de freada segundo a inclinación da moto.

O peso en orde de marcha son 228 quilos, moi contido para tratarse dunha mil, e o consumo medio é de ao redor de 6 litros aos 100.

PREZO

A Suzuki V-Strom 1000 ABS custa 12.700 euros e a marca xaponesa dá a opción de financiala ao 0% de interese. Por 600 euros máis temos a versión XT, que incorpora lamias de radios sen cámara e polo tanto é un pouco máis campeira. Ademais, a marca xaponesa ofrece agora nestes modelos a posibilidade de equipala con maletas de aluminio por 600 euros máis (o prezo habitual é o dobre).

Suzuki fixo unha moto con potencia e fiabilidade suficientes para cruzar portos de montaña, e que dá confianza para explorar rutas descoñecidas. Lixeira e que pode cargar facilmente con todo. «É a moto touring definitiva», destacan desde a factoría de Hamamatsu. Esta moto non ten mapas de motor nin un modo específico off-road, pero o límite de utilización porao o usuario. A aventura, ao final, está dentro de cada un.