Aposta pola bici eléctrica

MOTOR ON

Tras consolidar o seu negocio principal dos escúteres e acadar no 2017 o 17,5 % do mercado en España, a marca taiwanesa Kymco busca un novo camiño coa e-mobilidade e a bici eléctrica como protagonista.

17 jun 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

A nova demanda dos usuarios máis novos oriéntase nas cidades cara á bicicleta eléctrica de pedaleo asistido e Kymco comeza este ano a súa ofensiva que en 2020 completarase tamén cunha gama de escúteres eléctricos.

En Barcelona, por exemplo, realízanse 165.499 desprazamentos diarios en bicicleta, en Madrid 110.000 e no resto de cidades o crecemento é paralelo. Neste marco Kymco quere converterse en referencia. A principal asociación de empresas de bicicletas en España, AMBE, cifrou no seu informe anual do 2016 un mercado de 1.115.034 unidades, das cales 40.268 eran eléctricas.

España é o primeiro mercado do mundo que comercializa as bicicletas eléctricas con pedaleo asistido baixo a marca Kymco. O lanzamento de e-bikes no resto de países comercialízase baixo a marca Klever. As bicis que inician ese ambicioso proxecto caracterízanse por ter un cadro de fundición a baixa presión e soldadura robotizada, unido a un exclusivo motor e o seu sistema de tracción traseira Biactron, que logrou desenvolver o motor máis silencioso, por baixo dos 50 decibeis.

As e-bikes de Kymco contan cun motor de 250 W/44v que pesa 4 quilos. O seu sistema de pedaleo asistido propio constitúe a principal vantaxe competitiva, xa que permite unha aceleración rápida e silenciosa e un par elevado e suave en calquera marcha.

Nas e-bikes o motor está instalado directamente no buje da roda traseira, e isto fai que a potencia se transmita directamente ao pneumático, sen producir o desgaste extra en compoñentes como a cadea, cambios e piñones. Cando o vehículo circula entre 35 kms/h e 40 kms/h, o motor actúa de xerador e carga a batería. Esta é de fabricación propia, de Ion Litio de 360 Wh, pesa só 2,7 quilos, cárgase en 3,7 horas (entre o 10 % e o 90 %) e proporciona unha autonomía considerable. Como orientación, un usuario de 75 quilos, nunha condución normal, pode acadar uns 90 quilómetros de autonomía.

A marca lanzará tres modelos, dous dos cales, a B e a Q, contan con cambio de dez marchas e suspensión. O modelo B, con rodas de 24 polgadas de diámetro, pesa 20 quilos. O modelo Q de roda pequena, 20 polgadas, é máis urbano e plegable e pode acadar os 25 km/h, asistido.

Un display LED no manillar permite regular a asistencia e coñecer a autonomía que queda en cada momento.

O modelo Q custará 2.499 euros, pero Kymco ofrece un plan de financiamento de 57,49 euros ao mes durante 48 meses. O modelo B ten o mesmo prezo e financiamento. A venda realízase a través dunha web: http://www.kymco.é/e-bikes/ e entrégase a domicilio e con garantía por parte da marca.