SUV híbridos, tendencia para o futuro

MOTOR ON

A aparición nos últimos meses do Kia Niro e do Toyota C-HR confirma a irrupción das motorizacións híbridas entre os SUV que están tan de moda no mercado europeo. Ata hai pouco para ter un SUV híbrido había que irse ao segmento de luxo, pero para os próximo meses agárdase a ampliación deste mercado coa chegada de novos modelos de marcas de tamaño medio e prezos alcanzables. Unir a silueta de moda á motorización de moda vaticina o seu éxito.

21 may 2018 . Actualizado ás 12:32 h.

Como podemos ver no cadro desta reportaxe, o Kia Niro e o Toyota C-HR colocan o universo dos SUV híbridos no listón dos 25.000 euros, para dous coches do segmento medio con boas sensacións e equipamento actualizado.

De feito, no caso do Toyota o seu éxito de vendas é evidente e anuncia unha popularización desta tendencia híbrida nun mercado ávido de SUV.

Os híbridos son demandados por diferentes motivos. Económicos, porque se agarda que o seu consumo sexa máis moderado, e sociais por conciencia ambiental, algo que cada vez é máis patente na sociedade.

O mercado actual español de SUV híbridos está composto por trece modelos de dez marcas diferentes. Co Kia Niro e o Toyota C-HR no segmento pequeno, xunto ao Mini Countryman algo máis caro, hai outro grupo de coches de tamaño medio como o Lexus NX 300h, Toyota RAV4, Mitsubishi Outlander e Volvo XC60, cunha pinza de prezos entre 40.000 e 70.000 euros; antes de chegar ao grupo de SUV de luxo, algúns deles con sete prazas, onde atopamos modelos coñecidos como o Porsche Cayenne, o Range Rover Sport ou o Audi Q7, que teñen unha motorización híbrida na súa gama, xunto ao BMW X5, o Lexus RX 450h e o Volvo XC90; todos eles moi próximos aos cinco metros de longo e con potencias de entre 300 e 400 cabalos.

Nos próximos meses chegarán novos modelos SUV híbridos, por arriba e por abaixo, como o anunciado Volkswagen Touareg ou a versión do Volvo XC40, nomeado Coche do Ano en Europa nesta edición. O segmento irase facendo máis grande pola demanda que ten.

TOYOTA C-HR, O MÁIS VENDIDO

O seu éxito desbordou as previsións mesmo na propia marca. O ano pasado vendéronse máis de 10.000 unidades deste SUV cunha innegable silueta deportiva que lle fai gañar adeptos ante outros modelos máis convencionais. E ademais, coa probada mecánica híbrida de Toyota.

KIA NIRO, O MÁIS ECONÓMICO

A opción máis barata do mercado é este Kia Niro que tamén ten unha versión enchufable con maior autonomía eléctrica. Un coche cómodo e funcional, dunha marca que aposta por esta tecnoloxía. 

AUDI Q7 e-TRON, HÍBRIDO DIÉSEL

O buque insignia de Audi ten unha versión híbrida enchufable que ademais funciona co motor de combustión diésel. A potencia é de 374 cabalos e a súa capacidade está limitada a cinco prazas porque o seu maleteiro minguou. 

BMW X5 xDRIVE 40e, O ENCHUFABLE

i8 á marxe, leste é o primeiro enchufable de BMW, en base a un motor gasolina combinado cun eléctrico que suman 313 cabalos. e cunha autonomía soamente en modo eléctrico que acada 31 quilómetros. 

PORSCHE CAYENNE S e-HYBRID, O MÁIS POTENTE E VELOZ

Conducindo un Cayenne híbrido pódense vivir as dúas caras deste coche. É deportivo se se aperta a fondo o acelerador e en cambio pode circular en modo eléctrico durante case cincuenta quilómetros sen consumir nada, se somos coidadosos na condución. 

RANGE ROVER SPORT P400e

Este é o primeiro híbrido enchufable da marca, que tamén ten unha versión híbrida no Range Rover con carrocería grande. No caso deste Sport, convértese en alternativa ao Porsche Cayenne.

LEXUS NX 300h, XOGAR CON VANTAXE

A absoluta dedicación de Lexus á tecnoloxía híbrida permítelle xogar con vantaxe e así o demostra neste NX 300h, que é un coche compacto con bos acabados e cunha potencia de 197 cabalos que lle permiten viaxar lixeiro con consumos que roldan os 5,5 litros/100 km.