Superventas entre os SUV de luxo

Juan Torrón

MOTOR ON

O Mercedes GLC chegou no 2015 para pór fin a éraa do GLK. Hoxe, tres anos máis tarde, sitúase como un dos alicerces máis importantes do fabricante alemán. No que vai de ano vendéronse en España 2.271 unidades, situándose así como o segundo modelo máis vendido da marca, só por detrás do popular clase A.

08 abr 2018 . Actualizado ás 13:45 h.

A pesar de que a súa silueta non recibe trazos moi marcados e móstrase máis clásica que moderna, o seu éxito é innegable. Nestes tres primeiros meses do ano vendeu máis que os seus populares irmáns como o Clase C ou o GLA.

E é que se o que buscamos é un SUV amplo e confortable o GLC, cunha carrocería que non é cupé, é unha das mellores solucións, fronte a modelos como o Audi Q5, o BMW X3 ou o Jaguar F-Pace.

A unidade probada por nós dispuña do motor máis básico, que cunha cilindrada de 2.1 litros e alimentación biturbo por inxección directa é capaz de ofrecernos 170 cabalos con consumos moi contidos. Ademais, leste é un dos motores clásicos de Mercedes e por iso traballaron moito en anular vibracións e ruído. Inicialmente parecíanos que podían ser poucos cabalos para este modelo, pero finalmente a relación prestacións consumo convenceunos, se non imos moi cargados. Todas as unidades de GLC dispoñen da tracción integral 4 Matic e este motor vai asociado a unha caixa de cambios automática de 9 velocidades, denominada 9G-Tronic. O manexo da caixa de cambios é sinxela, xa que en automático o convertidor de par encárgase de todo e se necesitamos toda a potencia e imos en novena, pronto reacciona e baixa catro velocidades. Ademais, se queremos manexala en secuencial é posible desde as levas do volante. A suspensión resulta confortable en autoestrada e autovías, aínda que nos pareceu un pouco branda no eixo dianteiro, sobre todo á hora de pasar badenes, onde o rebote non cho agardas.

Exteriormente, o GLC presume dunha gran grella coa estrela centrada sobre dúas láminas e uns faros de LED moi avanzados. O conxunto ofrece unha imaxe de robustez que se ve rematada por un amplo portón que dá acceso aos 580 litros de maleteiro. Non nos gustaron na nosa versión os estribos laterais, que esteticamente lle dan un aire campeiro, pero que no uso diario mánchanse con facilidade.

No seu interior é onde máis pode presumir, xa que dispón de 5 cómodas prazas e unha bo altura libre ao teito, o que facilita o acceso ao coche. Unha pantalla central HD e de 7 polgadas situada sobre a consola permítenos manexar case todas as funcións do coche e por ese motivo desaparece moita botonería que agora xa non fai falta. O seu manexo mediante a rosca resulta moi intuitivo, sen ter que desviar a vista da estrada. Ademais, apertando simplemente un botón o coche permítenos seleccionar o tipo de condución máis adecuado, dándonos a elixir entre cinco programas diferentes. Está dispoñible desde 49.000 euros.

REDUCIÓN DE BOTÓNS

Coa presenza da pantalla central e o volante multifunción, Mercedes logrou reducir ao mínimo o numero de botóns do cadro de mandos. Agora, mediante o mando xiratorio, podemos manexar todas as funcións do coche, ou tamén podemos facelo por ordes de voz.