Probamos o Range Rover Velar «First Edition». trátase dunha versión moi exclusiva, xa que só estará dispoñible durante o primeiro ano de vida do coche. O seu atractivo deseño permitiulle obter numerosos premios, chegando a acadar recentemente o de coche máis belo do mundo. Os seus faros matrix led, os seus manillas escamoteables , a súa pintura mate, as súas lamias de 22 polgadas e o seu gran frontal fan que non resulte indiferente ante ninguén.
08 abr 2018 . Actualizado ás 13:44 h.Equipado cun motor V6 diésel de 300 cabalos, o Range Rover Velar preséntase moi áxil e rápido en aceleración. A súa resposta ao pedal é inmediata e esta combínase cunha cómoda curva de par motor desde moi baixas voltas. O seu aspecto exterior atrae numerosas miradas e é que o seu frontal se mostra impoñente, mentres a traseira se recorta na súa parte inferior para permitir un mellor manexo polo monte. A súa pintura mate tamén é exclusiva e só ela vale 8.000 euros, as súas lamias son de 22 polgadas e os seus faros LED matrix móstranse rasgados sobre un capó moi elevado. A súa liña de teito vai caendo sobre as prazas traseiras, para darlle un certo aire cupé, e remata en forma de alerón. Toda a silueta do coche, de 4,8 metros de lonxitude, móstrase moi limpa grazas aos tiradores escamoteables, que permiten unha atractiva vista lateral e frontal
Pero se por fóra sorprende , é dentro onde Range Rover puxo toda a tecnoloxía existente. O prezo desta unidade é de 119.400 euros e nel inclúese absolutamente de todo. Os reloxos son dixitais e sobre esa pantalla e desde o volante podemos manexar e configurar numerosos elementos do coche. Pero o que gusta son as dúas pantallas táctiles situadas no cadro de mandos, onde dispomos de todo tipo de información como navegación, son, telefonía e conexión co exterior mediante a utilización de apps. A terceira pantalla, xa nos permitirá manexar a climatización, darnos eficaces masaxes sobre os asentos rematados en pel coa bandeira inglesa, pero sobre todo poder elixir o modo de condución que necesitamos en cada momento. É aquí onde se diferencia o Velar do resto da súa competencia. Os seus mecanismos de tracción 4x4 compleméntanse co diferencial traseiro con bloqueo electrónico e capacidade de reductora permitíndolle afrontar lugares onde os demais non chegan. A selección dos modos de condución resultanmuy sinxela, xa que de forma táctil nós só temos que indicarlle ao coche o tipo de superficie: barro, area, neve, e el só se encarga de axustar todos os mecanismos necesarios para poder saír da situación.
Capacidade «off road» única
É neste terreo onde o Range Rover Velar gáñalle a toda a súa competencia. Cos seus modos táctiles de condución é capaz de atacar o terreo máis difícil sobre superficies de xeo, terra ou area.