Líderes en «crossover» sen tracción total

Juan Torrón

MOTOR ON

Durante este primeiro trimestre, Peugeot pode presumir de ter a gama SUV máis vendida do mercado español. Foron máis de 8.400 persoas as que compraron algún modelo de 2008, 3008 e 5008 , a pesar da longa espera que hai que realizar para algunhas versións.

08 abr 2018 . Actualizado ás 13:45 h.

Cunha gama completa formada polos Peugeot 2008, 3008 e 5008, a marca consolida a súa presenza no mercado SUV cunha oferta caracterizada polo deseño, as últimas tecnoloxías de confort e axuda á condución e uns motores eficientes e de altas prestacións. Estas características converteron a Peugeot nunha marca SUV de referencia. Estes tres modelos supoñen actualmente o 55 % das vendas de turismos da marca en España, cun total de 8.463 matriculacións no que vai de ano.

Peugeot dotou a estes modelos dunha forte personalidade e destacan por un deseño moderno e elegante, así como dunha nova xeración do Peugeot i-Cockpit. Xa saben, ese volante de pequenas dimensións que facilita as manobras e deixa ver na súa parte superior toda a información do coche. Contan con funcións de axudas á condución que anticipan a chegada do vehículo autónomo e o seu elenco de motores eficientes e de altas prestacións logran cifras de consumo e emisións de CO2 máis propias dunha berlina que dun SUV.

Todos estes elementos son parte da base do éxito, pero outra moi importante é a súa aposta pola tracción ás dúas rodas dianteiras coa axuda do Grip Control. Un sistema que contribúe á redución do peso e xa que logo ao consumo, e tamén se deixa notar no prezo final do coche. A tecnoloxía Grip Control optimiza a motricidad e o agarre das rodas dianteiras en firmes con baixa adherencia. Está pensada especialmente para garantir adherencia e seguridade non só en superficies xeadas ou nevadas, senón tamén en terreos enlamados, frecuentes na primavera polas choivas e o desxeo. Actívase a través do mando xiratorio situado na consola central e o condutor pode elixir entre un dos cinco modos de uso dispoñibles.

Peugeot Traveller, agora 4x4

O Traveller, á esquerda, incorpora a tracción 4x4 e refórzase nos seus baixos con proteccións para poder penetrarse en camiños de terra. A transmisión total Dangel móstrase intelixente, actuando como dianteira na estrada e activándose a dous eixos se o terreo o require. Un botón permitirá bloquear a ponte traseiro.